شکستن پای مکانیک تیم فراری در حین پیت‌استاپ


فرمول یک ایران – پس از رخ دادن اشتباهی در پیت‎استاپ کیمی رایکونن در گرندپری بحرین، یکی از مکانیک‎های تیم فراری در ناحیه استخوان ساق پا و ساق کوچک دچار شکستگی شد و به بیمارستان انتقال یافت. این راننده فنلاندی برای دومین تعویض لاستیک خود وارد پیت‎لین شد اما قبل از اینکه لاستیک عقب سمت راست برداشته و تعویض شود، حرکت کرد. مکانیکی که در سمت...

فرمول یک ایران – پس از رخ دادن اشتباهی در پیت‎استاپ کیمی رایکونن در گرندپری بحرین، یکی از مکانیک‎های تیم فراری در ناحیه استخوان ساق پا و ساق کوچک دچار شکستگی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

این راننده فنلاندی برای دومین تعویض لاستیک خود وارد پیت‎لین شد اما قبل از اینکه لاستیک عقب سمت راست برداشته و تعویض شود، حرکت کرد. مکانیکی که در سمت راست ماشین قرار داشت، با لاستیک ماشین برخورد کرد و از ناحیه پا آسیب دید.

هرچند، بلافاصله پس از این حادثه، به رایکونن دستور داده می‎شود تا توقف کند و از ماشین خود در درون پیت‎لین خارج شود و از مسابقه کناره‎گیری کند. راننده تیم فراری اظهار داشته که او زمانی حرکت کرده که چراغ سبز شده است.

شکستن پای مکانیک تیم فراری در حین پیت‌استاپشکستن پای مکانیک تیم فراری در حین پیت‌استاپ مکانیک تیم فراری – مسابقه گرندپری بحرین 2018

او بیان کرد:

من زمانی حرکت کردم که چراغ سبز شده بود و متوجه نشدم که چه اتفاقی در پشت رخ می‌دهد و متاسفانه، او آسیب دید.

وظیفه من این است که زمانی که چراغ سبز می‎شود حرکت کنم، بیش از این، چیز دیگری نمی‎دانم. من نمی‎دانم او در چه شرایطی قرار دارد، مطمئنا اوضاع برای او چندان خوب به نظر نمی‏‎رسد.

این برای دومین بار است که در این گرندپری، تیم فراری و رایکونن در تعویض لاستیک دچار مشکل می‎شوند. تیم برای حادثه روز جمعه جریمه شد اما احتمالا فیا پس از این حادثه که سبب آسیب دیدن یک مکانیک شد، چندان ملایم رفتار نخواهد کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا