خیر کردستانی با پرداخت 200 میلیون ریال دو زندانی را آزاد کرد


خیر کردستانی با پرداخت 200 میلیون ریال دو زندانی را آزاد کرد

سنندج- مدیرکل زندان های کردستان گفت: خیر نیک اندیش کردستانی با پرداخت 200 میلیون ریال زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد دراستان را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های کردستان، اسحاق ابراهیمی با اشاره به اینکه فرهنگ نیکوکاری و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در سطح استان ترویج و گسترش یافته است، گفت: خوشبختانه افرادی که دراستان توانایی مالی دارند برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت خوب وموثری دارند.

وی عنوان کرد: در چند روز اخیر یکی از خیران کردستانی با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال را برای آزادی زندانیان پرداخت کرد که این مبلغ منجر به آزاد دو زندانی جرائم غیرعمدکه به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می کردند، شد.

وی ادامه داد: پس از اعطای مبلغ مذکور توسط این خیر به ستاد دیه، این مبلغ طی مراحل قانونی به حساب شکات پرونده دو زندانی نیازمند جرائم غیرعمد واریز و موجبات آزادی آنان را فراهم کرد.

مدیرکل زندان های کردستان ضمن تشکر از خیران سطح استان که حامیان اصلی ستاد مردمی دیه هستند، اظهارداشت: بی شک کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تلاشی در راستای کاهش بسیاری از آسیب ها در جامعه خواهد بود.

ابراهیمی جشن گلریزان را نمادی از حضور گسترده مردم در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خواند و افزود: در این جشن که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، مردم با هرگونه توان مالی حضور می یابند و نقشی مهم در کمک به آزادی این افراد آسیب پذیر از زندان ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه در جشن گلریزان سال گذشته میزان کمک مردمی جمع آوری شده بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود، اضافه کرد: امیدواریم در جشن گلریزان امسال شاهد افزایش قابل توجهی از کمک های مردمی باشیم تا تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

وی افزود: خیرین می توانند کمک های نقدی خودبرای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره حساب های ۷۷/۲۰۸۹۸۹۸۹ نزد بانک ملت و ۰۱۰۵۹۵۱۰۷۸۰۰۴ نزد بانک ملی و یا با شماره گیری کد دستوری ۷۷۷۷۰۸۷#*۷۸۰* از طریق تلفن همراه، واریز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا