پلیس آمریکا می‌تواند با زنان بازداشتی رابطه جنسی برقرار کند


پلیس آمریکا می‌تواند با زنان بازداشتی رابطه جنسی برقرار کند

در اکثر ایالت‎های آمریکا افسران پلیس به راحتی و بدون پیگرد قانونی می‌توانند با زنان و دختران بازداشتی رابطه جنسی برقرار کنند.

خبرگزاری میزان: کنگره ایالت نیویورک اخیرا قانونی تصویب کرده که رابطه جنسی نیرو‌های پلیس با دختران و زنان بازداشت‌شده را ممنوع می‌کند.

اعلام تصویب چنین قانونی در این ایالت آمریکا تلویحاٌ به این معناست که پیش از این منع قانونی برای رابطه جنسی افسران پلیس با بازداشتی خانم وجود نداشته است.

پلیس آمریکا می‌تواند با زنان بازداشتی رابطه جنسی برقرار کند
این قانون پس از آن تصویب شد که یک دختر ۱۸ ساله فاش کرد که سال گذشته دو افسر پلیس در یکی از خیابان‎های شهر نیویورک به جرم حمل مواد مخدر به او دست‌بند زده‌اند و در خودروی ون پلیس به او تجاوز کرده اند، اما این دو افسر پلیس مدعی بودند که با رضایت خود این دختر با او رابطه جنسی برقرار کرده‌اند. (!)

بنا به گزارش وب‌سایت «هیل» قانون پیشین ایالت نیویورک این امکان را در اختیار نیرو‌های پلیس قرار می‌داد تا با گفتن اینکه با رضایت شاکی با او رابطه غیراخلاقی برقرار کرده‌اند، از اتهام تجاوز جنسی فرار کند، اما قانون جدید ضمن اینکه این شکاف قانونی را می‌بندد با صراحت کامل رابطه جنسی نیرو‌های پلیس با افراد بازداشتی را منع می‌کند.

پلیس آمریکا می‌تواند با زنان بازداشتی رابطه جنسی برقرار کند

اما ایجاد رابطه جنسی نیرو‌های پلیس با زنان و دختران بازداشتی و زندانی و فرار از پی‌گرد قانونی تنها با گفتن اینکه با رضایت خود فرد این رابطه غیراخلاقی صورت گرفته تنها مختص به ایالت نیویورک نیست همچنان که پایگاه «buzzfeed» در جریان تصویب قانون جدید نیویورک گزارش مفصلی در این زمینه منتشر کرده است.

«buzzfeed» با روایت داستان دردناک دختری با نام مستعار «آنا چمبرز» یکی از قوانین ضدانسانی و ضدزن کشوری را افشا می‌کند که ده‌هاست با ژست دفاع از «حقوق بشر» و «حقوق زن» تصویری آرمانی از جامعه خود به بیرون پمپاژ می‌کند و جوامع مستقل دیگر را به بهانه «عدم رعایت حقوق بشر و حقوق زنان» تحت تحریم‌های پیاپی قرار می‌دهد.

پلیس آمریکا می‌تواند با زنان بازداشتی رابطه جنسی برقرار کند! همانگونه که تصاویر دوربین‎های مداربسته شهر نشان می‌داد، «آنا چمبرز» در شامگاه روز ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ به جرم حمله مواد مخدر گرفتار نیرو‌های پلیس شهر نیویورک می‌شود؛ دو افسر پلیس به «آنا» دست‌بند می‌زنند و سوار خودروی ون خود می‌کنند و پس از تجاوز او را کنار جاده‌ای رها می‌کنند.

به نوشته «buzzfeed»، از نظر «آنا» قضیه بسیار روشن بود، او مورد هتک حرمت قرار گرفته بود و از همه مهمتر اینکه دو پلیس در حین انجام وظیفه به فرد بازداشتی تجاوز کرده بودند، بنابراین از این دو افسر پلیس به دادگاه شکایت کرد، حتی هنگامی که یکی از دوستانش از او پرسید آیا دلایل و مستندات کافی برای رد ادعای افسران مبنی بر اینکه این رابطه اخلاقی با رضایت او انجام شده، بسیار برآشفت و گفت: گوش کن، این افسران در حال انجام وظیفه بودند و کار آن‌ها نقض آشکار قانون است، این‌ها افرادی هستند که باید به مردم کمک کنند نه اینکه آن‌ها را مورد تجاوز قرار دهند، آیا دلایلی روشن‌تر از این هم است.

پلیس آمریکا می‌تواند با زنان بازداشتی رابطه جنسی برقرار کند! «Buzzfeed» می‌افزاید، اما «آنا» نمی‌دانست که در نیویورک چنین قانونی وجود ندارد که به صورت روشن اقدام افسران پلیس به ایجاد رابطه غیراخلاقی با زنان و دختران بازداشتی را جرم اعلام کرده باشد و آن‌ها را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

بر اساس این گزارش بررسی‌های «Buzzfeed» نشان می‌دهد ایالت نیویورک تنها یکی از ۳۵ ایالتی است که نیرو‌های نظامی به راحتی می‌تواند با ادعای اینکه رابطه جنسی با فرد بازداشتی با رضایت خود شخص صورت گرفته از اتهام تجاوز جنسی فرار کنند. همچنان‌که آمار رسمی نشان می‌دهد از سال ۲۰۰۶ تا کنون در دست‌کم ۱۵۸ پرونده افسران نظامی متهم به تجاوز جنسی به زنان و دختران بازداشتی، دست‌کم ۲۶ نفر از آن‌ها با ادعای اینکه با رضایت فرد قربانی دست به چنین عمل غیراخلاقی زده‌اند، توانسته‌اند تبرئه شوند.

پلیس آمریکا می‌تواند با زنان بازداشتی رابطه جنسی برقرار کند
آمریکا ۵۰ ایالت دارد از ۱۵ ایالت باقی‌مانده ایالت‌های اورگان در سال ۲۰۰۵، آلاسکا در سال ۲۰۱۳، و آریزونا در سال ۲۰۱۵ رابطه جنسی افسران نظامی با افراد بازداشتی را با بهانه «رضایت فردی» ممنوع کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس