خودروی کاملا جدید ب ام و “ایکس 2” رونمایی شد | فیلم


کراس‌اورهای اسپرت بی‌ام‌و، هر روز جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند و با آپشن‌های مختلف، قیمت‌های متنوعی از 34 هزار دلار در نسخه‌ی استاندارد X1 تا 115 هزار دلار در X6 M به همراه دارند. جدیدترین محصول این گروه، کراس‌اور کامپکت X2 خواهد بود که البته مشابهت زیادی با X1 دارد. شاید تصور کنید این خودرو بزرگ‌تر از X1 و کوچک‌ترا ز X2 است؛ اما در...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

خودروی کاملا جدید ب ام و “ایکس 2” رونمایی شد | فیلم

مقایسه مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۱۶ و بی ام دبلیو س...

خودروی کاملا جدید ب ام و “ایکس 2” رونمایی شد | فیلم

سر انجام بی ام و "آی 8 رودستر" رونمایی شد | ف...

خودروی کاملا جدید ب ام و “ایکس 2” رونمایی شد | فیلم

نگاهى دقیق تر به کانسپت ب ام و سرى ٨ | فیلم...

کراس‌اورهای اسپرت بی‌ام‌و، هر روز جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند و با آپشن‌های مختلف، قیمت‌های متنوعی از ۳۴ هزار دلار در نسخه‌ی استاندارد X1 تا ۱۱۵ هزار دلار در X6 M به همراه دارند.

جدیدترین محصول این گروه، کراس‌اور کامپکت X2 خواهد بود که البته مشابهت زیادی با X1 دارد. شاید تصور کنید این خودرو بزرگ‌تر از X1 و کوچک‌ترا ز X2 است؛ اما در واقع، X2 حدود ۷.۵ سانتی‌متر طول کمتری نسبت به X1 دارد و به همین میزان، نسبت به زمین ارتفاع سقف کمتری دارد. البته فاصله‌ی بین محورهای X1 و X2 برابر خواهد بود تا فضای سرنشینان و طول کابین، تفاوت خاصی نداشته باشد.

خودروی کاملا جدید ب ام و “ایکس 2” رونمایی شد | فیلم

بی ام و | تگ

در فضای داخلی X2، اصالت محصولات بی‌ام‌و حفظ شده است؛ درحالی‌که می‌توان رنگ‌بندی‌ متنوعی در پوشش صندلی‌ها و قسمتی از داشبورد داشت. سقف پانورامیک، جذابیت خاصی به این محصول می‌دهد و لوکس‌ بودن X2 را تقویت می‌کند. صندلی‌ها برای پنج سرنشین طراحی شده‌اند و با جمع‌ کردن ردیف عقب، ۱۴۱۸ لیتر فضای بار در اختیار سرنشینان خواهد بود که البته رقم خیره‌کننده‌ای در این کلاس بدنه نیست.

نمایشگر لمسی X2 در مدل استاندارد، ۶.۵ اینچ و در نسخه‌های بالاتر، ۸.۸ اینچ خواهد بود که طیق معمول خودروهای بی‌ام‌و، مستقل از داشبورد و روی آن ارائه می‌شود. آپشن‌های ایمنی X2، مثل هشدار خروج از خط (لاین)، ترمز اضطراری و همچنین نسل جدید سرگرمی‌های چندرسانه‌ای بی‌ام‌و، از طریق نمایشگر اصلی قابل دسترسی خواهند بود.

سیستم کانکتد پلاس (+BMW Connected) در X2 فعال خواهد بود تا امکان استفاده از اینترنت WiFi و اپل‌ کارپلی فراهم شود. به گفته‌ی مدیران بی‌ام‌و، X2 فعلا فاقد هرنوع فناوری خودران و آپشنی در این زمینه خواهد بود.

(۵۰)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : BMW X2, ب ام و ایکس 2, ب ام و ایکس 3, خودروی بی ام و, شاسی‌بلندهای بی‌ام‌و

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها