جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار / 18 فروردین 97


پارس خودرو یکی دیگر از شرکت‌های خودروسازی که در بین 100 شرکت برتر سال 96 نیز قرار گرفته بود و جزو شرکت‌های فعال در زمینه خودروسازی است که اکثر محصولات این شرکت به دلیل پرفروش بودن و همچنین کیفیت بالای آنها، قیمت بازار آزاد بیشتری نسبت به قیمت کارخانه دارند. در ادامه به بررسی و گزارش قیمت محصولات پارس خودرو درب کارخانه و بازار آزاد تهران...

پارس خودرو یکی دیگر از شرکت‌های خودروسازی که در بین ۱۰۰ شرکت برتر سال ۹۶ نیز قرار گرفته بود و جزو شرکت‌های فعال در زمینه خودروسازی است که اکثر محصولات این شرکت به دلیل پرفروش بودن و همچنین کیفیت بالای آنها، قیمت بازار آزاد بیشتری نسبت به قیمت کارخانه دارند. در ادامه به بررسی و گزارش قیمت محصولات پارس خودرو درب کارخانه و بازار آزاد تهران می‌پردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود.

برلیانس اولین خانواده از محصولات پارس خودرو است که در مدل ۲۲۰ اتوماتیک با قیمت ۴۵ میلیون تومان توسط پارس خودرو به بازار عرضه می‌شود و در بازار آزاد با قیمت ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار  / 18 فروردین 97

قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران / ۷ فروردین ۹۷

برلیانس ۲۳۰ اتوماتیک دیگر خودرو از محصولات این شرکت است که هم قیمت مدل ۲۲۰ اتوماتیک بوده ولی در بازار آزاد با قیمت ۴۷ میلیون و صد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

برلیانس ۳۲۰ نیز از دیگر خودروهای این شرکت است که از استقبال بالایی برخوردار بوده و با قیمت ۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط کارخانه و با ۳ میلیون تومان افزایش قیمت در بازار آزاد توسط فروشندگان عرضه می‌شود. برلیانس ۳۳۰ نیز در حال حاضر با قیمت ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان توسط کارخانه و با قیمت ۵۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

آخرین مدل از خانواده برلیانس که توسط پارس خودرو به بازار عرضه می‌شود، برلیانس کراس است که قیمت درب کارخانه آن ۵۷ میلیون و پانصد هزار تومان بوده و در بازار آزاد با نقدینگی ۵۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار  / 18 فروردین 97

از دیگر محصولات پارس خودرو که از فروش بالایی برخوردار است، محصولات سری ال ۹۰ است که رنو تندر ۹۰ با گیربکس JHQ با قیمت ۴۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان توسط شرکت به بازار عرضه می‌شود. قیمت بازار آزاد این خودرو ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

رنو پارس تندر دیگر محصول پارس خودرو که با قیمت رسمی ۴۰ میلیون و ۸۵۳ هزار تومان عرضه می‌شود، در بازار آزاد با قیمت ۴۴ میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

مطلب مرتبط: قیمت محصولات کیا موتور در امارات با بازار خودرویی ایران چقدر تفاوت دارد؟

از دیگر خانواده محصولات مشترک پارس خودرو، خانواده ساندرو است که مدل اتوماتیک معمولی آن با قیمت ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان توسط پارس خودرو و در بازار آزاد با قیمت ۵۶ میلیون و نهصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. ساندرو استپ وی دنده‌ای با قیمت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط پارس خودرو عرضه شده و بازار آزاد نیز قیمت ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی برای آن وجود دارد.

مدل اتوماتیک ساندرو استپ‌وی نیز درب کارخانه با قیمت ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود ولی در بازار آزاد ۶۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورده است. قیمت دیگر محصولات پارس خودرو را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار  / 18 فروردین 97

شرایط جدید فروش فوری نقدی تندر۹۰ پارس‌خودرو +قیمت

منبع

جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار  / 18 فروردین 97

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا