نمره 100 نماینده کرمانشاه به وزارت بهداشت


نمره 100 نماینده کرمانشاه به وزارت بهداشت

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ، گفت: علی رغم انتقادی که به برخی از امور دارم، اما وزات بهداشت موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه(15 فروردین) در نخستین دیدار از ادارات استان در سال جدید با حضور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دکتر مرادی رئیس دانشگاه و معاونانش دیدار و گفت و گو کرد.

مصری،با بیان اینکه وضعیت حال حاضر دانشگاه بدون تنش و در مسیر درست است، ابراز کرد: این جهت مناسب و آرام، زمینه ای را در اختیار ما قرار می دهد تا به سوی انجام کارهای بزرگ رفته و اقدامات ماندگاری را در استان رقم بزنیم .

وی با اشاره به رضایت مردم از وزارت بهداشت، اظهار کرد: به این وزارتخانه نمره صد می دهم. گرچه انتقادهای در برخی امور دارم اما وزرات بهداشت موفق عمل کرده است.

نماینده مردم کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت استقلال مدیران در انتخاب معاونان و تیم مدیریتی، ابراز کرد: توصیه برای به کارگرفتن فردی و یا سپردن مسئولیت به آن، از دیدگاه من پذیرفته نیست و خود، هرگز چنین کاری نکرده و نخواهم کرد.


وی با بیان اینکه پیگیر مسایل حوزه سلامت هستم، بیان کرد: در صورت ارائه طرح و پیشنهاد از سوی دانشگاه ، اینجانب به طور جدی مسایل را در سطح کلان پیگیری می کنم.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد