برگزاری نشست خبری همایش بین‌المللی عطار نیشابوری


گروه ادب ـ نشست خبری همایش بین‌المللی عطار نیشابوری به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست خبری همایش بین‌المللی عطار نیشابوری

به گزارش ایکنا؛ انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری مؤسسه مطالعات اسلامی دانشگاه تهران - دانشگاه مک گیل همایش بین‌المللی «عطار نیشابوری زندگی، آثار و افکار» را 25 فروردین‌ماه برگزار می‌کند.

این همایش از ساعت 8:30 - 19 در نیشابور، فرهنگسرای سیمرغ و 27 فروردین از ساعت 14 ـ 19 در تهران، تالار اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

به همین مناسبت دبیرخانه نخستین همایش بین‌المللی عطار نیشابوری در نظر دارد روز دوشنبه، 20 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 11:30، نشست خبری پیرامون این همایش را در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار کند. همایش عطار، نخستین بار توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و مؤسسه مطالعات اسلامی دانشگاه مک گیل– دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور مهدی محقق؛ مدیر مؤسسه مطالعات اسلامی دانشگاه تهران – دانشگاه مک گیل، دکتر حسن بلخاری؛ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار می‌شود. به این منظور دعوت‌نامه و فراخوان شرکت در این نشست خبری از سوی دبیرخانه این همایش منتشر شده تا با حضور اصحاب رسانه، اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت پذیرد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شرکت در این نشست خبری می‌توانند روز دوشنبه، 20 فروردین‌ماه 97 رأس ساعت 11:30 صبح در تالار آیینه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از میدان منیریه، پل امیربهادر، خیابان سرلشکر بشیری، شماره 71 حضور بهم رسانند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی