محسن مسلمان و احمد نوراللهی تبعید می شوند؟!


برانکو دو هافبک پرسپولیس تهران را علیرغم نمایش خوب برابر سایپا بار دیگر به نیمکت تبعید خواهد کرد. محسن مسلمان و احمد نوراللهی طبق آنچه از تمرینات روزهای اخیر این تیم مشخص است در بازی برابر نسف قارشی از روی نیمکت این دیدار را آغاز خواهند کرد. مسلمان که ستاره یک سال و نیم اخیر پرسپولیس تهران بوده، در چند بازی اخیر نیمکت نشین شده و...

محسن مسلمان و احمد نوراللهی تبعید می شوند؟!
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۱
محسن مسلمان و احمد نوراللهی تبعید می شوند؟!

احتمال دارد برانکو در دیدار پرسپولیس تهران و نسف قارشی ازبکستان، محسن مسلمان و احمد نوراللهی را نیمکت نشین کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو دو هافبک پرسپولیس تهران را علیرغم نمایش خوب برابر سایپا بار دیگر به نیمکت تبعید خواهد کرد.

محسن مسلمان و احمد نوراللهی طبق آنچه از تمرینات روزهای اخیر این تیم مشخص است در بازی برابر نسف قارشی از روی نیمکت این دیدار را آغاز خواهند کرد.

مسلمان که ستاره یک سال و نیم اخیر پرسپولیس تهران بوده، در چند بازی اخیر نیمکت نشین شده و علیرغم فشار هواداران و تلاش خود برای بازگشت به ترکیب نتوانست نظر برانکو‌ را به خود جلب کند. مسلمان که با ۹ پاس گل علیرغم نیمکت‌نشینی در هشت دیدار اخیر همچنان شانس اول دستیابی به عنوان برترین پاسور محسوب می‌شود. او بعد از مدت‌ها توانست برابر سایپا شانس بازگشت به ترکیب را به دست بیاورد و علیرغم نمایش مناسب اما به نظر می‌رسد برابر نسف بار دیگر به نیمکت تبعید شود.

دیگر ستاره‌ای که علیرغم نمایش مناسب برای سایپا به نیمکت خواهد رفت احمد نوراللهی است. شماره هشت سرخپوشان که در نیم فصل دوم در نهایت توانست مجوز بازگشت به ترکیب این تیم را به دست بیاورد، اکنون دور از ترکیب اصلی تلاش خود را برای نظر مثبت برانکو به کار می‌بندد. او برابر سایپا توانست به عنوان یکی از هافبک‌های پرتلاش تیمش فعالیت کرده و اگر خوش‌شانس بود یکی از گلزنان این تیم نیز لقب می‌گرفت.

با این حال برانکو بعید است در جدال سرنوشت ساز برابر نسف قصد سود بردن از این دو هافبک را داشته باشد تا همچنان تدابیر دفاعی او در این خط به چالشی برای هوادارانش و انتقاد از بازیکنان غیرمتخصصی که به کار می‌گیرد تبدیل شود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا
برچسب ها : احمد نوراللهی, الریان قطر, برانکو ایوانکوویچ, سایپا البرز, محسن مسلمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !