این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!


این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!

آشوگاندا یک گیاه شب بو است که مزایای استفاده از آن به سلامت جنسی مردان و زنان به شیوه های مختلف کمک می کند.مزایای شگفت انگیز آشوگاندا بر سلامت جنسی در مردان شامل تقویت تعداد اسپرم، افزایش میل جنسی و تستوسترون می باشد. نوشته این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند! اولین بار در نت نوشت پدیدار شد.

0

اگر میل جنسی شما مثل سابق قوی نیست و می خواهید به راه حل مشکل خود برسید، در ادامه با نت نوشت همراه باشید. آشوگاندا دارای مزایای چشمگیری برای سلامت جنسی در مردان و زنان می باشد، بنابراین افزودن این گیاه افسانه ای هندی به رژیم خود، ایده بسیار خوبی برای سلامت جنسی است.

این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!

آشوگاندا چیست؟

آشوگاندا یک گیاه شب بو است که به لحاظ علمی به عنوان withaniasomnifera شناخته شده است و یک عنصر متداول در پزشکی آیورودا است. تعدادی اثرات بهداشتی از جمله: خواص ضد التهابی، سازگاری و خواص درمانی از آن شناخته شده است. قسمت های مختلف گیاه از جمله ریشه و برگ برای اهداف بهداشتی استفاده می شوند و حتی میوه های این گیاه، بعضی اوقات به عنوان یک میوه مضر مصرف می شوند. مزایای استفاده از آشوگاندای تازه یا مکمل به سلامت جنسی مردان و زنان به شیوه های مختلف کمک می کند.

مزایای سلامت جنسی برای مردان

مزایای شگفت انگیز آشوگاندا بر سلامت جنسی در مردان شامل تقویت تعداد اسپرم، افزایش میل جنسی و تستوسترون می باشد.

این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!

– پایداری:

اگر تا الان تقلا می کردید که در زمان نزدیکی، بیشتر طاقت بیاورید، اثرات تحریک کننده گردش خون آشوگآندا می تواند به افزایش استقامت جنسی شما کمک کند.

– سطوح استرس:

استرس بالا می تواند عملکرد جنسی را بسیار دشوار کند و حتی ممکن است منجر به اختلال نعوظ شود. آشوگاندا دارای سازگاری های خاصی است که می تواند بدن شما را برای کنترل استرس بهتر آموزش دهد.

– تستوسترون:

اثرات هورمونی این گیاه باعث افزایش سطح تستوسترون شما می شود، بنابراین سطح انرژی و میل جنسی شما را افزایش می دهد.

– تعداد اسپرم:

اگر شما در حال تلاش برای بچه دار شدن هستید، شمار اسپرم پایین می تواند یک سد بزرگ باشد، اما تأثیرات تحریک کننده این گیاه می تواند میزان اسپرم را افزایش داده و به شما امکان بیشتری برای بچه دار شدن بدهد.

– میل جنسی:

بین افزایش گردش خون و میل جنسی، رابطه ای مستقیم وجود دارد. این گیاه با تاثیر بر این رابطه می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد.

مزایای سلامت جنسی برای زنان

آشوگاندا در زنان می تواند به تعادل هورمون ها و افزایش میل جنسی کمک کند.

– یائسگی:

هنگامی که زنان یائسه می شوند، کاهش میزان استروژن می تواند شدید باشد و در نتیجه تعداد زیادی عوارض جانبی ایجاد کند، اما این گیاه آیورودا می تواند به متعادل کردن سطح استروژن کمک کند و عوارض جانبی این تغییر را کاهش دهد.

– میل جنسی:

اگر شما زنی هستید که برای تحریک شدن تقلا می کنید یا احساس جنسی طبیعی خود را از دست داده اید، سعی کنید با مکمل های آشوگاندا زندگی خود را بهتر کنید.

نویسنده: شادان هاشمی

منبع: www.organicfacts.net

این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند! این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!
این گیاه افسانه ای سلامت جنسی را تضمین می کند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل