12 فروردین اراده ملی ایران را در جهان متجلی کرد


12 فروردین اراده ملی ایران را در جهان متجلی کرد

شاهرود - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه 12 فروردین، اراده ملی ایران را در جهان متجلی کرد، گفت: این روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران برای همه جهانیان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از مساجد برگزار کننده اعتکاف در شاهرود ضمن بیان اینکه همه‌پرسی و آرای قاطع مردم بر نظام جمهوری اسلامی در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸، اراده ملی را در جهان متجلی کرد، ابراز داشت: مهم‌ترین ارمغان انقلاب ایران رسیدن به استقلال و آزادی بود که شمع امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ساز حکومت عدل اسلامی در جهان بود، افزود: دوازدهم فروردین از بزرگ‌ترین اعیاد انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود چراکه شرایط سیاسی-اجتماعی لازم را برای رشد و تعالی افراد فراهم و سلطه طاغوت و استبداد را برای همیشه کنار زد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در ۱۲ فروردین ۵۸ ثمره سال‌ها مبارزه با رژیم طاغوت به بار نشست، ابراز داشت: امروز ابرقدرت‌های شرق و غرب با زرورق رنگین به نام آزادی می‌کوشند تا استقلال را از کشورهای اسلامی سلب و آن‌ها را وابسته به خود نگه‌دارند که درنهایت با دشمنی در عدم دستیابی ما به دانش و علوم روز سعی در خدشه‌دار کردن استقلال ما دارند.

شکری در ادامه تصریح کرد: هیچ نظامی را نمی‌توان در دنیا قابل قیاس با جمهوری اسلامی دانست که در مدت کوتاهی پس از پیروزی رفراندوم و انتخابات برگزار کند که نشان می‌دهد از همان ابتدا اصل انقلاب بر اجرای کشور توسط مردم بناشده است.

وی افزود: سرنگونی نظام سلطه پهلوی تنها ایران را دستخوش تغییر نکرد بلکه استقرار جمهوری اسلامی تحول جهانی را در برداشت که باعث برانگیخته شدن دشمنی‌ها علیه ایران شد چراکه این نظام با اهداف آن‌ها همسو و سازگار نبود لذا در این چهار دهه دشمن از هیچ تلاشی برای تضعیف نظام کوتاهی نکرد.

شکری اضافه کرد: باگذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با انواع حربه‌ها نظیر جنگ، تحریم اقتصادی و جنگ فرهنگی کوشید تا به اهداف خود دست یابد و در هیچ برهه‌ای از این هدف خود عقب‌نشینی نکرد لذا باید برای نقش بر آب‌کردن توطئه‌های دشمن اتحاد و پشتیبانی از نظام را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید