معرفی «لینکلن آویاتور» لوکس‌‌ترین شاسی‌بلند آمریکایی (+عکس)


موبنا – لینکلن یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت خودروسازی فورد محسوب می‌شود که اتومبیل‌های لوکس در آن به تولید می‌رسد و با برند لینکلن وارد خیابان می‌شود. محصول جدید این شرکت خودروسازی «لینکلن آویاتور کانسپت» نام دارد که این هفته برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک معرفی شده است. طراحی بدنه خودرو به گونه‌ای است...

موبنا – لینکلن یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت خودروسازی فورد محسوب می‌شود که اتومبیل‌های لوکس در آن به تولید می‌رسد و با برند لینکلن وارد خیابان می‌شود. محصول جدید این شرکت خودروسازی «لینکلن آویاتور کانسپت» نام دارد که این هفته برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک معرفی شده است.

معرفی «لینکلن آویاتور» لوکس‌‌ترین شاسی‌بلند آمریکایی (+عکس)

طراحی بدنه خودرو به گونه‌ای است که می‌توان آن را بین شاسی‌بلند و کراس‌اورها معرفی کرد که البته تولید خودرو با این جثه و اندازه در تاریخ فعالیت‌های شرکت لینکلن بی‌سابقه بوده است و چندان دلچسب به نظر نمی رسد. برند لینکلن همواره به واسطه تولید خودروهای شاسی‌بلند و پیک‌آپ لوکس شهرت یافته است و تولید چنین محصولی در گروه خودروسازی فورد عجیب به نظر می‌رسد. این مدل مفهومی برای فروش در بازارهای جهانی آماده شده است و شرکت سازنده چشم‌انداز خود را برای تولید آن خارج از مرزهای آمریکا می‌بیند.

معرفی «لینکلن آویاتور» لوکس‌‌ترین شاسی‌بلند آمریکایی (+عکس)

لازم به ذکر است خودروهای سواری لوکس لینکلن نیز همواره محبوبیت فراوان داشته‌اند و از آنها می‌توان به عنوان لوکس‌ترین سواری‌های آمریکایی یاد کرد. این خودروها باعث شده‌اند آمریکایی‌ها در بسیاری از موارد لینوکلن را به رقبای اروپایی که سواری‌های لوکس و زیبا تولید می‌کنند، ترجیح دهند.

معرفی «لینکلن آویاتور» لوکس‌‌ترین شاسی‌بلند آمریکایی (+عکس)

شرکت لینکلن در اتومبیل «آویاتور کانسپت» سعی کرده است بهترین طراحی و فناوری‌ها را مورد استفاده قرار دهد. این خودرو که برای آفرود هم مناسب است تمام امکانات مورد نیاز برای سواری در خیابان‌های شهری را شامل می‌شود.

معرفی «لینکلن آویاتور» لوکس‌‌ترین شاسی‌بلند آمریکایی (+عکس)

قسمت بیرونی خودرو بسیار ساده طراحی شده است و به راحتی می توان تشخیص داد این محصول به خانواده شاسی‌بلندهای لینکلن تعلق دارد. البته در قسمت پشت بدنه از سری خودروهای «رنج رووِر» الهام گرفته شده است و چراغ‌ها و قسمت پشت بدنه شباهت زیادی به شاسی‌بلندهای «رنج رووِر» دارند. برخلاف سری خودروهای «کونتیننتال» و «نویگاتور» لینکلن، این محصول جدید یک زبان جدید در طراحی را شامل شده است.

معرفی «لینکلن آویاتور» لوکس‌‌ترین شاسی‌بلند آمریکایی (+عکس)

این خودروی بزرگ در خانواده کراس‌اوِرها موتور هیبریدی را شامل می‌شود و به همین خاطر مصرف سوخت در آن بسیار کاهش یافته است. برای «آویاتور» موتور دوگانه توربوشارژ در نظر گرفته شده است که به سیستم هیبرید متصل می‌شود. حالت ویژه دیگری که این موتور شامل می‌شود به گونه‌ای است که فقط از سوخت گاز استفاده می‌کند.

معرفی «لینکلن آویاتور» لوکس‌‌ترین شاسی‌بلند آمریکایی (+عکس)

از آنجایی که بیشتر صاحبان خودروهای لینکلن افراد ثروتمند هستند، داخل این خودرو بسیار لوکس است و بهترین فناوری‌های رانندگی در آن مشاهده می‌شود. طراحی داخلی کابین ساده و زیبا است و هر کدام از صندلی‌ها تمام امکانات لازم را در اختیار گرفته‌اند. کابین داخلی بزرگ و دلپذیر است، صندلی‌ها از چند بخش مجزا تشکیل شده‌اند تا راحتی کامل داشته باشند و در ۳۰ حالت مختلف تغییر می‌کنند، بدنه داخلی کنسول جلو از آلومینیوم ساخته شده است و طراحی آن قابل قبول است.

یکی از قابلیت‌های به کار رفته در این خودرو امکان کنترل آن از طریق گوشی هوشمند است که یک سیستم اطلاعاتی جدید موسوم به SYNC را در اختیار راننده و سرنشینان می‌گذارد تا به راحتی با گوشی هوشمند و اپلیکیشن مربوطه کنترل بخش‌های مختلف را در اختیار داشته باشند.

به طور خلاصه می‌توان گفت که این خودرو اگرچه از نظر اندازه به نسبت برادران قبلی خود کوچک‌تر ساخته شده است، ولی طراحی و امکانات قابل قبول دارد و می‌توان از آن به عنوان یکی از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای آمریکایی یاد کرد. این محصول از ابتدای ۲۰۱۹ وارد خیابان‌های آمریکا و دیگر کشورها می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من