اسامی ایرانیان کشته شده سانحه تصادف ترکیه


سفیر ایران در ترکیه اعلام کرد که در سانحه تصادف در ترکیه 5 تن از شهروندان ایرانی جان خود را از دست دادند.

قانون- سفیر ایران در ترکیه اعلام کرد که در سانحه تصادف در ترکیه ۵ تن از شهروندان ایرانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش قانون به نقل از ایسنا، ابراهیم طاهریان سفیر ایران در ترکیه با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده جانباختگان سانحه خودرو در استان بیابورت ترکیه، گفت: با تلاش‌های انجام شده از سوی بخش کنسولی سفارت ایران در انکارا و سرکنسولگری ایران در ارزروم نسبت به بررسی وضعیت مجروحین حادثه اقدامات مقتضی انجام شد.

وی افزود : برابر گزارش بخش‌های کنسولی کشورمان در حادثه مزبور متاسفانه پنج نفر از هموطنان ایرانی به اسامی علیرضا باقی زاده ، الهه شاکری نصب ، آدرینا باغی زاده ، کاظم پور محمدی و فریده مولوی جان خود را از دست داده‌اند و الباقی سرنشینان خودروو که مجروح گردیده‌اند نیز به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارند.

***

وزیر کشور ترکیه با سفیر ایران در مورد سانحه رخ داده برای تعدادی از شهروندان ایرانی در ترکیه به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

سلیمان سیلو وزیر کشور ترکیه در تماس تلفنی با سفیر ایران در ترکیه ضمن اعلام خبر بروز سانحه برای یک دستکاه خودرو مسافران ایرانی، در استان« بیابورت» ترکیه با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده فوت شدگان در این حادثه تاکید کرد ؛ مقامات استانداری و امدادی منطقه در حال انتقال جانباختگان و مداوای بازماندگان این حادثه تاسف‌آور به مراکز بیمارستانی هستند.

در این ارتباط استاندار بایبورت با حضور در محل حادثه نیز گفت: علت این سانحه به دقت بررسی خواهد شد.

هم اکنون مسئولین کنسولگری ارزروم نیز جهت بررسی و پیگیری جزییات این حادثه در محل حضور داشته و با مجروحین دیدار کرده‌اند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر