راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل


راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل

چگونه عکس پروفایل انتخاب کنیم؟ بهترین عکس پروفایل برای شما چیست؟ برای هر شبکه اجتماعی باید از چه نوع عکسی استفاده کنیم؟  اصلا عکس پروفایل باید چه ویژگی هایی داشته باشد. شاید باورتان نشود ولی انقدر که عکس پروفایلتان در نگاه اول می تواند برای شبکه اجتماعیتان تاثیر گذار باشد محتویات شبکه اجتماعی نمی توانند. با ما در هاو کن یو همراه باشید تا همه...

چگونه عکس پروفایل انتخاب کنیم؟ بهترین عکس پروفایل برای شما چیست؟ برای هر شبکه اجتماعی باید از چه نوع عکسی استفاده کنیم؟ اصلا عکس پروفایل باید چه ویژگی هایی داشته باشد. شاید باورتان نشود ولی انقدر که عکس پروفایلتان در نگاه اول می تواند برای شبکه اجتماعیتان تاثیر گذار باشد محتویات شبکه اجتماعی نمی توانند. با ما در هاو کن یو همراه باشید تا همه این موارد را بسی کنیم.

در این مقاله می خواهیم با نحوه ی انتخاب بهترین عکس ها برای پروفایل آشنا شویم. هیچ فکر کرده اید که عکس های سلفی، استفاده از فیلترهای عجیب و غریب، عکس های داخل باشگاه بدون لباس و … گزینه ی خوبی برای پروفایل، مخصوصا پروفایل سایت های همسریابی نیستند؟ چون آدم ها دوست دارند با فردی آشنا شوند که زندگی مشخصی دارد، و شما هم باید به آنها نشان دهید که واقعا که هستید؟ چگونه اینکار را باید انجام دهید؟ با انتخاب بهترین عکس پروفایل.

در دنیای مجازی، زمان خیلی کمی در اختیار دارید تا بهترین تصویر از خودتان را در ذهن طرف مقابل ثبت کنید. شاید چند ثانیه. به همین خاطر باید تصاویری را برای پروفایل آنلاین خود انتخاب کنید که این کار را به نحو احسن انجام دهند. به همین خاطر با استفاده از بهترین منابع ما در هاو کن یو می خواهیم این نکات را در اختیار شما قرار دهیم تا تصویر پروفایل خود را به بهترین شکل انتخاب کنید.

1 راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل
2 راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل

در رابطه با چشم ها بهتر است برای عکس چشم هایتان کاملا باز نباشد و کمی ان ها را جمع کنید و درواقع کمی squinch کنید. به عکس زیر توجه کنید. در عکس سمت چپ این اتفاق افتاده است.

چگونه خوب سلفی بگیریم ؟

بر روی عکس پروفایلتان ثابت قدم باشید

فالور ها و افرادی که پروفایل شما را دنبال می کنند به عکس شما عادت خواهند کرد و به راحتی و بدون توجه شما را از بین هزاران فالورشان شناسایی خواهند کرد. بهتر است حتی چند ماه یکبار هم این عکس را تغییر ندهید.

به سایز و فرمت دقت کنید

5 راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل
6 راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل
7 راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل
8

محققان دریافته اند که فلش دوربین می تواند تا هفت سال به سن واقعی شما اضافه کند. بنابراین سعی کنید آن را هنگام عکس انداختن خاموش کنید. نور طبیعی خورشید لک و عیب و چروک صورتتان را بر طرف می کند و تازه چشم هایتان هم قرمز نمی افتد.

عکس تمام قد

10 راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل
11 راهنمای کامل انتخاب بهترین عکس پروفایل
12

طبق اعلام یکی از اپلیکیشن ها، عکس هایی که بیشترین لایک ها را دریافت می کنند طرف را در حال یک ماجراجویی یا انجام ورزش خاصی نشان می دهند. زنانی که عکس های ورزشی از خود نشان داده اند ۱۶۶ درصد بیشتر احتمال دریافت لایک دارند و مردانی که عکس های ورزشی در پروفایل قرار می دهند ۴۵ درصد احتمال دریافت لایک دارند. البته مردانی که عکس در ساحل می گذارند ۸۰ درصد بیشتر لایک می گیرند تا زنان.

نکاتی برای ویرایش تصاویر پروفایل

خلاقیت به خرج دهید

14

وقتی چند تا عکس مختلف انتخاب کردید حالا نوبت این است که از یک دوست بخواهید تا در انتخاب بهترین هایشان به شما کمک کند. محققان دریافته اند که مردم به ندرت بهترین عکس هایشان را برای پروفایل همسریابی شان انتخاب می کنند. غریبه ها این کار را بهتر می توانند برایشان انجام دهند. اگر در پرسیدن نظر غریبه ها راحت نیستید از یک دوست بخواهید عکس هایتان را نگاهی بیندازد و بهترینهایشان را انتخاب کند.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس پروفایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط