رنگ موی شکلاتی کاراملی:
هایلایت کاراملی و شکلاتی از تناژهای مختلف رنگ قهوه هستند که البته در نوع کاراملی، این قهوه ای زیبا، با زرق و برق یک رنگ جذاب دیگر نیز آمیخته می شود که باعث درخشان شدن و روشن شدن آن می گردد؛ این رنگ جذاب، طلایی است. دقیقا به رنگ کارامل که می تواند سایه های تیره و روشن داشته باشد. اما هایلایت شکلاتی یک رنگ موی جذاب دیگر است که از قدیم بین خانم ها پرطرفدار بوده است، این رنگ قهوه ای تیره است که معمولا یا به صورت تکرنگ انتخاب می شود و یا برای رنگ زمینه که روی آن هایلایت های روشنی مانند کاراملی یا هر تناژ دیگر اجرا شود.
فرمول رنگ موی شکلاتی کاراملی:

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی
75 میل بلوند شکلاتی شماره 6 را با 25 میل نسکافه ای شماره 6 مخلوط کنید سپس 3 سانتی متر از واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 2 به آن اضافه کرده و ترکیب فوق را به مدت 30 تا 40 دقیقه روی موهایتان قرار دهید.
رنگ موی شکلاتی با هایلایت کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی
انتخاب بسیار مناسب دیگر برای رنگ کاراملی استفاده از آن بعنوان هایلایت یا مش در زمینه رنگ های تیره تر است
بهترین ترکیب رنگ کنار رنگ کاراملی رنگ شکلاتی است که میتوانید به سلیقه ی خود درجه تیرگی و روشنی را انتخاب بفرمایید
لازم است ابتدا رنگ شکلاتی را یکدست روی موهایتان بگذارید بعد از اینکه رنگ را شستید و خشک کردید کلاه مش را روی سرتان بگذارید و قسمت هایی که میخواهید هایلایت شود را جدا کنید پس از آن مقدار های مساوی از رنگ های سی 10 و ان 10 و جی 10 را با واریاسیون نقره ای ترکیب کرده و روی قسمت هایی که جدا کردید بگذارید به این ترتیب میتوانید یک هایلایت فوق العاده در موهایتان ایجاد کنید - رنگ موی کاراملی
بهترین مدل‌های مو برای استفاده از رنگ کاراملی کدام هستند؟
رنگ موی کاراملی از رنگ‌های گرم و شیرین است که با انواع اقسام مدل‌های مو فوق‌العاده زیبا می‌شود. به خصوص هایلایت‌های کاراملی هنگامی که لابه‌لای موهای فرفری یا در میان موهای بافته شده ریز و درشت می‌درخشند، هر قلبی را به تپش درمی‌آورند.
اگر مدل موی کوتاهی دارید، بهترین راه برای جذاب کردن آن استفاده از هایلایت‌های کاراملی در میان موهایتان است؛ چراکه به موهای شما عمق و تنوع فوق‌العاده‌ای می‌دهد.
رنگ موی کاراملی برای انواع هایلایت‌ها (استفاده از سایه‌های رنگیِ روشن‌تر از موهای شما)، لولایت‌ها (استفاده از سایه‌های رنگی تیره‌تر از مو) و طرح‌های آمبره (وقتی پایین موهایتان را روشن‌تر از بالای موهای خود کنید) مناسب است.

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی

رنگ موی شکلاتی کاراملی