زائری: اسلام امروز ما ایرانیان حاصل سلامت نفس و پاکی طینت نیاکان زرتشتی ماست


شفقنا- حجت الاسلام زائری در اینستاگرام خود با درج عکس منتسب به زرتشت نوشت: ششم فروردین زادروز جناب زرتشت است (طبق باور زرتشتیان ایرانی) حضرتش – که قرائن و شواهد بر رسالت ایشان دلالت دارند – اگر پیامبر هم نباشد، باز نمی توان او را انسانی عادی به شمار آورد. کسی که حتى قدری اوستا […]

زائری: اسلام امروز ما ایرانیان حاصل سلامت نفس و پاکی طینت نیاکان زرتشتی ماست

شفقنا- حجت الاسلام زائری در اینستاگرام خود با درج عکس منتسب به زرتشت نوشت: ششم فروردین زادروز جناب زرتشت است (طبق باور زرتشتیان ایرانی) حضرتش – که قرائن و شواهد بر رسالت ایشان دلالت دارند – اگر پیامبر هم نباشد، باز نمی توان او را انسانی عادی به شمار آورد. کسی که حتى قدری اوستا یا متون کهن دیگر مانند گاتاها و … را مرور کند یا در اساس اندیشه نورمحور آیین او بیاندیشد و به سه بنیان ” پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک” توجه یابد، لاجرم در مقابل شخصیت گرامی جناب زرتشت خضوع و قدردانی و احترام و ادب خواهد داشت.

بی تردید اسلام امروز ما ایرانیان حاصل سلامت نفس و پاکی طینت نیاکان زرتشتی ماست. اگر آموزه های نورانی و تعالیم پاک آیین زرتشت نبود و دلهای صاف ایرانیان باستان زمینه پذیرش دعوت آسمانی اسلام به نور و نیکی را نداشت، بی شک امروز اسلام در این خاک چنین ریشه دار و عمیق نمی شد. این است که به نیاکان خویش افتخار می کنم و به سلامت نفس و صفای بطن شان می بالم و از نیکی پندار و گفتار و کردارشان سربلندم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس