از انتصابات رادیو تلویزیونی تا پایان خندوانه


از انتصابات رادیو تلویزیونی تا پایان خندوانه

مهمترین رویداد‌های خبری و تولیدی رسانه ملی در شهریور ماه سال 96 را در اینجا مشاهده کنید.

از انتصابات رادیو تلویزیونی تا پایان خندوانهبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال گذشته هم با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی برنامه های متنوعی را تدارک دید و همراه مردم بود. در این گزارش می توانید مهمترین رویدادهای خبری و تولیدی صدا و سیما در شهریور ماه سال 96 را اینجا بخوانید.

انتصاب مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت سیما

سید شهرام فرزین‌فر به عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت سیما منصوب شد.

انتصاب اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه های سیما

سیدمحسن مهاجرانی، حجت الاسلام والمسلمین زائری، سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد و کامبیزرضا اخوان اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه یک و سید حمید طالب زاده، حسن رجبی دوانی، علی اکبر ولایتی، سیدمحسن بنی هاشمی و حمیدرضا دیبایی اعضای این شورا در شبکه دو هستند.

شورای اندیشه ورزی شبکه چهار از پرویز فارسیجانی، سارا سلیمی نمین، محمود شیخ زین الدین، مهندس مسعود ابوطالبی و رحمان سیفی آزاد تشکیل شده است.

بهرام محمدی نیا، علی باقرزاده، حجت الاسلام والمسلمین حسین اسکندری، محسن چینی فروشان و شهرام کجوری اعضای این شورا در شبکه آموزش و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، سیدعلی سرابی، حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، سعید مقیسه و حجت الاسلام محسن عرفاتی اعضای شورای شبکه قرآن و معارف سیما هستند.

شبکه مستند نیز با محمدعلی فارسی، محسن یزدی، حسین افشار، مرتضی رزاق کریمی و شبکه سلامت با غلامعلی رمضانی، محمد زین العابدینی، علیرضا زالی، رضا نقیب السادات و زهرا مفاخر به استقبال این شورا می روند.

شورای اندیشه ورزی شبکه های نسیم، نمایش و تماشا نیز با سیدمرتضی فاطمی، مجید شیخ انصاری، محمود اربابی، رضا رفیع، علی اکبر کاظمی و محمد انصاری کار خود را آغاز می کند.

محمد رحیم لیوانی به عنوان رئیس مرکز صبا معارفه شد

محمد رحیم لیوانی که فارغ التحصیل کارگردانی تلویزیونی دانشگاه صدا و سیماست، پیش از این در سمت های مدیر پخش شبکه سه سیما و شبکه بازار؛ مدیر گروه تولیدات سه بعدی مرکز پویانمایی صبا؛ مدیر گروه مهارت های تخصصی و عمومی شبکه آموزش سیما مشغول به فعالیت بوده است.

اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها برگزار شد

در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها که با حضور رییس سازمان صداوسیما و بعضی مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، از خانواده معظم شهدا و سرداران ۸ سال دفاع مقدس و هنرمندان تقدیر شد.

تغییر مدیر پخش شبکه یک سیما

علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما، در حکمی فضل‌الله شریعت پناهی را به عنوان سرپرست پخش این شبکه منصوب کرد.

آغاز پخش سریال «شکوه یک زندگی» از شبکه دو سیما

«شکوه یک زندگی» به تهیه‌کنندگی امیر عباس کنی و کارگردانی رضا بهشتی، تکریم همسران شهدای جاویدالاثر را که با استقامت و امیدواری ‌ سال‌ها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیده‌اند، محور اصلی قرار داده است.

مدیران جدید و سابق مجموعه سعادت‌آباد و معاونت برون مرزی صدا و سیما معرفی و تکریم شدند

با اهدای احکام داود عادلی مدیر جدید شبکه Q4T، سیدمهدی حاجی محمدی سرپرست جدید اطلاعات و برنامه‌ریزی و علیرضا نوروزی مدیر جدید امور مالی مجموعه سعادت‌آباد، از خدمات سید وقار رضوی، سیده جلیله احمدی و علیرضا علی‌نیا مدیران پیشین واحدهای یاد شده قدردانی به عمل آمد.

انتصاب دکتر حمید شاه آبادی به سمت معاون صدای رسانه ملی

دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما ضمن قدردانی از تلاش های خانم آبروانی در مدت تصدی معاونت صدا، دکتر حمید شاه آبادی را به ارتقای سطح کیفی برنامه های رسانه رویاپرداز رادیو با هدف گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی در میان آحاد جامعه، ایجاد فضای مطلوب برای تاثیرگذاری، حفظ و ارتقای مرجعیت این رسانه در میان مردم در جهت تحکیم بنیان خانواده و افزایش سرمایه اجتماعی و فرهنگی کشور، همچنین فزون‎بخشی در بهره‌برداری از گستره فضای مجازی به عنوان محیطی مستعد و پرمخاطب در مقابله با نفوذ جبهه فرهنگ منحط غربی، توصیه کرد.

پخش آخرین قسمت فصل چهارم خندوانه

آخرین قسمت فصل چهارم خندوانه با میزبانی از نگار جواهریان بازیگر تئاتر و سینما روی آنتن شبکه نسیم رفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی