سگ عظیم‌الجثه سیاه، نگهبان مواد مخدر مخلوط!


در شیراز خانه‌ای که در آن مواد مخدر زیر آشیانه یک سگ عظیم‌الجثه سیاه‌رنگ پنهان بود، کشف شد.

سگ عظیم‌الجثه سیاه، نگهبان مواد مخدر مخلوط!به گزارش فانوس، فرمانده انتظامی فارس ظهر امروز به همراه خبرنگاران در خانه‌ای در نزدیکی دروازه قرآن شیراز حضور یافته و توضیحاتی پیرامون این خانه و فردی که در آن مواد مخدر را با انواع ضایعات حیوانی مخلوط کرده و به مردم می‌فروخت، ارائه کرد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: این فرد در خانه‌ای که متأسفانه در منابع طبیعی نیز ساخته‌شده بود، مواد مخدر را مذاب کرده و با ضایعات حیوانی، انواع قرص‌ها و مواد گیاهی مخلوط کرده و به مردم می‌فروخت که انواع بیماری‌های گوارشی ناشی از همین مسئله است.

گودرزی با نشان دادن محل مخفی کردن مواد مخدر در گوشه حیاط این خانه، ادامه داد: این افراد مواد مخدر را زیر لانه سگی وحشی و عظیم‌الجثه جاسازی کرده و کسی قدرت دسترسی به آن را نداشت!

یادآور می‌شود این سگ عظیم‌الجثه به رنگ سیاه در حیاط این منزل رؤیت شد.

فرمانده انتظامی فارس همچنین گفت: انواع بیماری‌های کبدی حاصل این کار ناجوانمردانه قاچاقچیان است که مردم را دچار آن می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر افراد معتاد این وضعیت را ببینند که با چه شرایطی مواد مخدر را به خورد آنان می‌دهند، شاید دست از اعتیاد خود بردارند.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود از کشفیات دیگر این نیرو خبر داد و گفت: بیش از یک تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان فارس در 24 ساعت گذشته کشف و ضبط شد که در این راستا 31 قاچاقچی دستگیر و 13 دستگاه خودرو توقیف‌شده است.

فرمانده انتظامی فارس همچنین از کاهش 32 درصدی تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل از 25 اسفند 96 تا دوم فروردین 97 خبر داد و اظهار داشت: سرعت متوسط در استان فارس 88.6 درصد در کیلومتر بوده است.

وی افزود: در مدت مذکور بیش از یک‌میلیون مسافر تابه‌حال به استان فارس وارد شده‌اند که نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش حجم سفر داشته‌ایم، ضمن اینکه خروجی از استان نیز 3 درصد افزایش نشان می‌دهد.

گودرزی اضافه کرد: 32 درصد علت تصادفات عدم توجه به جلو، 28 درصد نیز سرعت غیر مطمئنه بوده که 21 نفر در این هفت روز جان خود را از دست داده‌اند، اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 نفر کاهش تلفات نشان می‌دهد و در کل تصادفات جرحی 52 درصد کاهش دارد.

فرمانده انتظامی فارس در پایان نیز گفت: 13 درصد کل سرقت‌ها در این هفت روز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاش پیدا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید