بررسی کیا سورنتو 2019


شاسی‌بلند سورنتو یکی از برترین محصولات کمپانی کیاموتورز کره‌جنوبی است. محبوبیت این خودرو به حدی بوده که کمپانی کیا مدل 2019 این شاسی‌بلند دوست داشتنی را با بروزرسانی‌های فراوانی عرضه کرده است. تغییرات کیا سورنتو 2019 نسبت به مدل‌های پیشن آن چندان به چشم نمی‌آید؛ اما طراحی فضای داخلی سورنتو مقدار کمی تغییر داشته و برای بهبود عملکرد فنی...

شاسی‌بلند سورنتو یکی از برترین محصولات کمپانی کیاموتورز کره‌جنوبی است. محبوبیت این خودرو به حدی بوده که کمپانی کیا مدل ۲۰۱۹ این شاسی‌بلند دوست داشتنی را با بروزرسانی‌های فراوانی عرضه کرده است. تغییرات کیا سورنتو ۲۰۱۹ نسبت به مدل‌های پیشن آن چندان به چشم نمی‌آید؛ اما طراحی فضای داخلی سورنتو مقدار کمی تغییر داشته و برای بهبود عملکرد فنی سورنتو، از یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید در مدل‌های V6 آن استفاده شده است. گیربکس جدید سورنتو کارایی بالایی داشته و آسایش سرنشینان آن را فراهم خواهد کرد. بنابراین باید گفت که بروزرسانی‌های سورنتو در مدل ۲۰۱۹ را باید یک ویژگی ممتاز برای طرفداران بزرگ‌ترین کراس کیاموتورز کره‌جنوبی دانست.

بررسی کیا سورنتو 2019

وقتی که شما به کیا سورنتو ۲۰۱۹ نگاه می‌کنید؛ قطعا متوجه تغییرات بدنه و استفاده از نوارهای کرومی برای تزئین آن نخواهید شد؛ زیرا این تغییرات چشمگیر نبوده و در واقع کیا سورنتو ۲۰۱۹ به لحاظ ظاهری تغییرات چندانی نسبت به مدل ۲۰۱۸ خود نداشته است. در سورنتو ۲۰۱۹ شاهد استفاده فراوانی از نوارهای کرومی در جلو پنجره، اطراف چراغ‌ها و… هستیم. رینگ‌های ۱۹ اینچی جدیدی برای سورنتو ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده و چراغ‌ها و سپر عقبِ آن دستخوش تغییراتی شده‌اند.

بررسی کیا سورنتو 2019

در محیط داخلی سورنتو ۲۰۱۹ شاهد تغییر طراحی فرمان و گرافیک بعضی از قطعات داشبورد هستیم. کیا برای ارتقاء گرافیکی و کیفی محیط داخلی سورنتو ۲۰۱۹، از آخرین فناوری‌های موجود استفاده کرده و روی اکثر قطعاتِ محیط داخلی سورنتو ۲۰۱۹ را با استفاده از چرمِ با کیفیت ناپا پوشانده است. چرم‌های رنگی و امکانات بیشتر در کابین کیا سورنتو ۲۰۱۹ را می‌توان با سفارش مدل‌های SX و SXL در اختیار داشت.

بررسی کیا سورنتو 2019

سورنتو ۲۰۱۹ در حال حاضر در تمام مدل‌های خود به همراه ۳ ردیف صندلی عرضه می‌شود. اما باید توجه داشت که دسترسی به ردیف سوم صندلی‌ها در کیا سورنتو ۲۰۱۹ کمی سخت بوده و سرنشینان به دلیل تنگی جا و فضای این قسمت احساس خوبی ندارند. ولی ردیف اول و ردیف دومِ سورنتو نسبت به خودروهایی مانند هوندا Pilot و تویوتا Highlander بسیار جادارتر است. همچنین پشت ردیف دومِ صندلی‌های کیا سورنتو ۲۰۱۹، حدود ۳۸ فوت مکعب فضا وجود دارد و با خواباندن هر دو ردیف عقب، می‌توان این فضا را به ۷۳ فوت مکعب افزایش داد.

بررسی کیا سورنتو 2019

بررسی کیا سورنتو 2019
بررسی کیا سورنتو 2019
بررسی کیا سورنتو 2019
بررسی کیا سورنتو 2019

رانندگی با کیا سورنتو ۲۰۱۹ به هیچ عنوان اسپرت نیست. این موضوع شاید در نگاه اول شما را ناامید کرده و سورنتو را نسبت به سایر رقبا کمی عقب‌تر نشان دهد. اما این موضوع اصلا اهمیتی ندارد؛ زیرا سورنتو ۲۰۱۹ فقط به راحتی سرنشینان خود توجه داشته و برای یک رانندگی خوب در جاده‌های مختلف کاملا مناسب و ایده‌آل است. در هنگام رانندگی با سورنتو ۲۰۱۹ بدن راننده هیچ فشاری را حس نکرده و سیستم تعلیق هیچ ارتعاشی را به کابین سورنتو ۲۰۱۹ منتقل نمی‌کند. گیربکس هشت سرعته این خودرو کاملا هوشمندانه عمل کرده و عملکردی فوق‌العاده دارد.

بررسی پورشه ۹۱۱ هیبرید با قدرت ۷۰۰ اسب بخار

بررسی کیا سورنتو 2019

سیستم چهار چرخ متحرک سورنتو ۲۰۱۹ نیز عملکردی کم نظیر داشته و درشرایط مختلف رانندگی مانند؛ برف، یخ و جاده‌های خاکی به خوبی عمل می‌کند.

بررسی کیا سورنتو 2019

سورنتو ۲۰۱۹ پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ خود را فراموش کرده و به جای آن در مدل‌های مختلف خود، از پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری و یا ۳.۳ لیتری V6 استفاده خواهد کرد. پیشرانه‌های مذکور به ترتیب ۱۸۵ و ۲۹۰ اسب‌بخار قدرت دارند.

بررسی کیا سورنتو 2019

پیشرانه ۲.۴ لیتری سورنتو ۲۰۱۹ برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها از همان گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نسل پیشین استفاده می‌کند. بنابراین برای بهره‌مندی از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سورنتو باید مدل ۳.۳ لیتری آن را خریداری کرد.

بررسی کیا سورنتو 2019

در مدل فول آپشن کیا سورنتو ۲۰۱۹ و در مدل‌های استاندارد این خودرو، سرنشینان توان استفاده از امکاناتی مانند؛ Android Auto ،Apple CarPlay، صفحه نمایش ۷ اینچی(در مدل SXL صفحه نمایش ۸ اینچی استفاده شده است)، سیستم Kia Uvo، رادیو ماهواره‌ای، شارژ بی‌سیم، سیستم هشدار برخورد با روبرو، کروز کنترل انطباقی، هشدار نقطه‌کور، دوربین ۳۶۰ درجه و… را دارند.

نیسان جوک ۲۰۱۸ با بهبودهای جزئی معرفی شد

بررسی کیا سورنتو 2019

قیمت مدل پایه کیا سورنتو ۲۰۱۹ در مدل پایه ۲۵۹۰۰ دلار بوده و در مدل فول و یا SXL آن باید ۴۵ هزار دلار پرداخت کرد.

منبع

بررسی کیا سورنتو 2019

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403