فرمانده مرزبانی استان گلستان معرفی شد‌


فرمانده مرزبانی استان گلستان معرفی شد‌

‌فرمانده مرزبانی استان گلستان ظهر امروز با حضور فرمانده مرزبانی ناجا و مسئولان استانی در گرگان معرفی شد.

‌به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ ستاد ‌حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان گلستان ظهر امروز در تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان گلستان اظهار داشت: خرسندیم که توفیق خدمت‌گذاری در استان گلستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان از مرزهای امنی برخوردار است، ‌یادآور شد: توفیق آن را داشتم که خدمت در مرزبانی در سال 86 را آغاز کنیم.

فرمانده مرزبانی استان گلستان به سوابق خود اشاره کرد و تاکید کرد: 5 سال در مرکز محمد رسوال‌الله(ص) و 4 سال و 2 ماه در مرزبانی کیش و یک سال و نیم در دانشگاه انتظامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردم.

دهکی افزود: ‌امیدواریم بتوانیم آنچه وظیفه‌مندی برعهده من گذاشته شده با تاسی به خدای متعال و همکاری فرمانده انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی سربلند بیرون بیایم.

وی گفت: با توجه به اینکه فعالیت خود را در نظام، با خدمت در ارتش جمهوری اسلامی آغاز کردم و 20 سال است که با ارتش جمهوری اسلامی آشنایت دارم و این مهم نوید بخش همکاری دوچندان با این مجموعه در مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: ‌با همکاری همه فرمانده‌هان انتظامی و نیروهای مسلح امیدواریم با وحدت در افزایش امنیت مرزهای استان گلستان کوشا باشیم.

‌همچنین در این مراسم از زحمات ولی‌الله رضایی‌نژاد، ‌فرمانده سابق مرزبانی استان گلستان برای 8 سال فعالیت خالصانه تقدیر و قدردانی و سرهنگ ستاد ‌حسین دهکی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان گلستان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش