زوجی که با آبمیوه آلوده اقدام به سرقت خودرو می کردند، دستگیر شدند


زوجی که با آبمیوه آلوده اقدام به سرقت خودرو می کردند، دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک زن و مرد میانسال که با استفاده از آب میوه خواب آور اقدام به سرقت خودرو در اراک و چهارتخته فرش در همدان کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ پژمان قویمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرد ساکن در یکی از مسافرخانه های همدان در تماس با پلیس 110 از مفقود شدن شریک 51 ساله خود خبر می دهد.
وی اضافه کرد: ماموران مرکز فوریت های پلیسی با حضور در محل اقدام به تحقیقات بیشتر کرده و درمی یابند که این 2 شریک اقدام به خرید و فروش فرش و انتقال آن به شهر تکاب می کنند.
وی اضافه کرد: شریک فرد مفقودی مدعی شد که همکارش پس از فروش چهارتخته فرش به ارزش 120 میلیون ریال به یک زن و مرد، مفقود شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پلیس در حال تحقیق درباره این پرونده بود که مجدد این فرد با پلیس تماس گرفته و عنوان می کند که مردی میانسال تلفن همراه دوستش را به همراه دارد و از او می خواهد مابقی فرش ها را تحویل وی دهد.
سرهنگ قویمی ادامه داد: مرد میانسال با حضور در مسافرخانه مدعی می شود که همکار این فرد وضعیت ناخوشی دارد و هم اینک در منزل او ساکن است و از شریکش درخواست کرده که مابقی فرش ها را به وی تحوبل دهد.
وی گفت: پس از تماس دوباره این شهروند با پلیس 110، عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر شده و مظنون را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: در ادامه تحقیقات یک دستگاه خودروی سواری پراید نیز کشف شد که پس از استعلام هویت خودرو مشخص شد این وسیله نقلیه 21 اسفند ماه امسال از اراک به سرقت رفته است.
سرهنگ قویمی ادامه داد: متهم در بازجویی ها عنوان کرد چندی پیش یک دستگاه خودرو پراید را کرایه کرده که در بین راه با تعارف آبمیوه خواب آور به راننده، این وسیله نقلیه را به سرقت می برند.
وی اضافه کرد: متهمان 2 تاجر فرش را زیر نظر داشتند و در یک فرصت یکی از آنها را به بهانه ای به منزل کشانده و با آبمیوه خواب آور چهار تخته فرش او را به سرقت می برند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: متهمان برای سرقت مابقی فرش ها، تلفن همراه فرد مسموم را به عنوان نشانی برای دوستش می برند تا دیگر فرش ها را با این شگرد از وی تحویل بگیرند ولی با عکس العمل به موقع پلیس دستگیر می شوند.
سرهنگ قویمی گفت: مرد مسموم همچنان در منزل سارقان حضور داشت که پس از حضور در محل اختفای سارقان مشخص شد از وضعیت جسمی نامطلوبی برخوردار است و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
وی ادامه داد: هم اینک این زن و مرد 39 و 41 دساله که دارای سابقه سرقت هستند برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، در 11 ماهه امسال در حوزه مبارزه با سرقت، 32 باند در استان همدان منهدم و 375 سارق شناسایی و دستگیر شدند.
7526/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو