دکترخدادوست پدر چشم پزشکی نوین ایران است


دکترخدادوست پدر چشم پزشکی نوین ایران است

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی مدرس زاده گفت: دکتر خدادوست که پس از کسب مدرک پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوره تخصصی چشم پزشکی و فوق تخصص قرنیه خود را در یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان گذراند با وجودی که در همان دانشگاه کرسی...

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی مدرس زاده گفت: دکتر خدادوست که پس از کسب مدرک پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوره تخصصی چشم پزشکی و فوق تخصص قرنیه خود را در یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان گذراند با وجودی که در همان دانشگاه کرسی استادی به وی پیشنهاد شد، اما به ایران بازگشت.

وی افزود: خدادوست روش‌های نوین درمان بیماران چشمی را به ایران آورد و به چشم پزشکان آموزش داد.

مدرس زاده با بیان اینکه پیش از این روش چشم پزشکی ایران یک روش فرانسوی و قدیمی بود، گفت: به حق ایشان پدر چشم پزشکی نوین ایران است که چشم پزشکان از سراسر کشور برای شاگردی و یادگیری از ایشان به شیراز می‌رفتند.

وی افزود: خدادوست علاوه بر توانایی‌های علمی بالا فردی انسان دوست بود که هر کمکی به هر کس که از او درخواست می‌کرد دریغ نمی‌کرد.

مدرس زاده گفت: وی بسیاری از ایرانیان را به صورت رایگان در آمریکا جراحی کرد و حتی افرادی را که با او منصفانه برخورد نکرده بودند از کمک‌های خود محروم نمی‌کرد.

رئیس گروه فوق تخصصی انجمن چشم ایران افزود: به سبب همین نوع دوستی است که بسیاری از چشم پزشکان که حتی شاگرد ایشان نبوده اند از تمام بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های چشم پزشکی کشور به یک اندازه متاثر و متالم هستند.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک