تصویر جدید فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale خبر از حضور الکسیس بلدل می‌دهد


تصویر جدید فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale خبر از حضور الکسیس بلدل می‌دهد

آن‌طور که از تصویر تازه‌ای که منتشر شده و سرانجام شخصیت «الکسیس بلدل» (Alexis Bledel) را نشان می‌دهد، فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale ما را به جای ناراحت‌کننده‌تری از گیلیاد خواهد برد.  این اولین تصویر این بازیگر برنده جایزه امی، در فصل دوم سریال «داستان ندیمه» (The Handmaid’s Tale) است که در اواخر...

آن‌طور که از تصویر تازه‌ای که منتشر شده و سرانجام شخصیت «الکسیس بلدل» (Alexis Bledel) را نشان می‌دهد، فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale ما را به جای ناراحت‌کننده‌تری از گیلیاد خواهد برد.

این اولین تصویر این بازیگر برنده جایزه امی، در فصل دوم سریال «داستان ندیمه» (The Handmaid’s Tale) است که در اواخر دوم تبعید شده بود تا در مستعمرات بماند. آن‌طور که در تصویر مشخص است شخصیت امیلی/ افگلن در سرزمین پر از اشعه رادیواکتیو است که عمه لیدیا همیشه به عنوان هشدار از آن نام می‌برد و در گیلیاد فقط آن‌هایی را که دیگر به کار نمی‌آیند یا کسانی را که سزاوار مجازات هستند را به آن‌جا می‌فرستند. جدا از این‌که این تصویر ظالمانه بودن این مجازات را نشان می‌دهد، به ما راهنمایی می‌کند تا بدانیم داستان به چه سمتی خواهد رفت.

کسانی که کتاب این داستان را خوانده باشند، می‌دانند که در کتاب اشاره‌ای به حضور شخصیت‌ها در مستعمرات نداشته، فصل اول سریال درست بر اساس نوشته «مارگارت اتوود» (Margaret Atwood) اتفاق افتاد اما از این‌جا به بعد قرار است اتفاقات کاملا تازه بیفتد و قرار است ما سرانجام کار شخصیت‌هایی مثل «افرد» (Offred) و «سرنا جوی» (Serena Joy) مشخص شود.

تصویر جدید فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale خبر از حضور الکسیس بلدل می‌دهد

در تریلری که از فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale پخش شد، افرد و دیگر شخصیت‌های این سریال باید تسلیم این واقعیت شوند که گیلیاد بخشی از آن‌هاست یا با آن مبارزه کنند. باید دید که سازنده این سریال، «بروس میلر» (Bruce Miller)، چه فکری برای ادامه این داستان می‌کند.

بازی خارق‌العاده‌ الکسیز بلدل که اگر بهتر از الیزابت ماس نباشد، ضعیف‌تر نیست را در فصل اول نمی‌توانیم از یاد ببریم. این که قرار است او را در فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale نیز ببینیم بسیار هیجان‌انگیز است.

فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۸ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) از شبکه هولو پخش می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصویر جدید فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale خبر از حضور الکسیس بلدل می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین