حذف 3.2 میلیارد آگهی تبلیغاتی بد توسط گوگل در سال 2017


سواستفاده از فضای مجازی برای انتشار تبلیغات نامناسب و فریبنده روز به روز در حال افزایش است و گوگل تنها در سال 2017 حدود 3.2 میلیارد آگهی را به همین علت حذف کرده است. به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، بر اساس آماری که توسط خود گوگل منتشر شده، میزان حذف این تبلیغات در سال 2017 نسبت به سال 2016 افزایشی 88 درصدی را نشان می دهد. در سال...

حذف 3.2 میلیارد آگهی تبلیغاتی بد توسط گوگل در سال 2017
سواستفاده از فضای مجازی برای انتشار تبلیغات نامناسب و فریبنده روز به روز در حال افزایش است و گوگل تنها در سال ۲۰۱۷ حدود ۳.۲ میلیارد آگهی را به همین علت حذف کرده است.


به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، بر اساس آماری که توسط خود گوگل منتشر شده، میزان حذف این تبلیغات در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال ۲۰۱۶ افزایشی ۸۸ درصدی را نشان می دهد. در سال ۲۰۱۶ گوگل تنها ۱.۷ میلیارد آگهی تبلیغاتی را حذف کرده بود. آمار یادشده نشان می دهد این شرکت در سال ۲۰۱۷ در هر ثانیه بیش از ۱۰۰ پیام تبلیغاتی نامناسب را حذف کرده است.

آگهی های نامناسب از نظر گوگل آگهی هایی هستند که سیاست های این شرکت را نقض کرده و با هدف کلاهبرداری، حملات فیشینگ، ارسال بدافزار و تبلیغ محصولات غیرقانونی ارسال شوند.

گوگل می گوید در اکثر موارد تبلیغات یادشده پیش از آنکه توسط عموم مردم دیده شوند، حذف شده اند. این شرکت همچنین همکاری خود با ۳۲۰ هزار ناشر را به علت چنین تخلفاتی متوقف کرده و ۹۰ هزار وب سایت و ۷۰۰ هزار برنامه تلفن همراه را به همین دلیل در فهرست سیاه خود قرار داده است.

از مجموع تبلیغات یادشده ۷۹ میلیون پیام تبلیغاتی با هدف ارسال بدافزار طراحی شده بودند. گوگل سال گذشته ۴۰۰ هزار سایت که در آنها بدافزارهایی مخفی شده بود را نیز شناسایی و بلوکه کرد.

۴۸ میلیون پیام تبلیغاتی برای نصب مخفیانه بدافزار بر روی رایانه ها و گوشی های کاربران تلاش می کردند و ۶۶ میلیون هم کاربران را به کلیک کردن برای نمایش پیام های دروغین ترغیب می کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟