پیروزی شاگردان برانکو در خانه الوصل/ پرسپولیس با 100 امتیاز به استقبال سال جدید رفت


پیروزی شاگردان برانکو در خانه الوصل/ پرسپولیس با 100 امتیاز به استقبال سال جدید رفت

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار برابر الوصل امارات با یک گل به برتری رسید.

قرمزپوشان تهران به عنوان آخرین نماینده ایران در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف الوصل رفتند.

به گزارش نامه نیوز، برانکو که تیمش در بازی رفت با دو گل پیروز شد دست به ترکیب تیم برنده نزد و بیرانوند، حسینی، خلیل زاده، محرمی، انصاری، ماهینی، کامیابی نیا، احمدزاده، امیری، نعمتی و علیپور را به میدان فرستاد.

میزبان که نسبت به بازی رفت دو بازیکن موثر را به ترکیب خود اضافه کرده بود بازی را بهتر شروع کرد و در ده دقیقه ابتدایی می توانست به گل هم برسد اما دو موقعیت را از دست داد. در ادامه پرسپولیس توانست بر بازی مسلط شود و موقعیت های متعددی را خلق کند.

ضربه ایستگاهی مناسب که نعمتی آن را به آسمان زد و ضربه علیپور از پشت محوطه جریمه که در دستان گلر الوصل قرار گرفت شروع حملات و موقعیت سازی های پرسپولیس در این بازی بود.

در دقیقه 36 خطا روی امیری باعث شد برانکو مجبور به تعویض او شود و منشا را به زمین بفرستد. در همین لحظه نیز ارسال بازیکنان پرسپولیس با ضربه سر کمال کامیابی نیا به گل تبدیل شد تا شاگردان برانکو از حریف پیش بیفتند.

در ادامه باز هم پرسپولیس با حرکات منشا، علیپور و احمدزاده صاحب موقعیت هایی شد که از دست رفت و در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

بازی در نیمه دوم متعادل آغاز شد اما رفته رفته باز هم پرسپولیس توانست بیش از حریف صاحب موقعیت های خطرناک شود. روی چند صحنه علیپور، احمدزاده و منشا می توانستند گلزنی کنند که دقت لازم را در ضربه نهایی نداشتند.

الوصل نیز که نمی خواست اندک شانس صعود را از دست بدهد به دنبال زدن گل تساوی بود و موقعیت هایی نیز به دست آورد که بیرانوند با جاگیری های مناسب دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

در نهایت پرسپولیس در روزی که فرصت به محسن مسلمان و بشار رسن برای بازی نرسید، توانست با یک گل الوصل را در امارات شکست دهد و 9 امتیازی شده و به صعود بیش از پیش نزدیک شود.

قرمزها با این برد به صدمین امتیاز خود در طول سال 96 رسیدند و با یک گذراندن یک سال کاملا موفق به استقبال سال 97 رفتند.

همزمان با این بازی السد قطر میزبان نسف قارشی ازبکستان بود که توانست با بازگشت ژاوی مصدوم به ترکیب، به ناکامی های اخیر در لیگ داخلی و آسیا پایان دهد و با 4 گل پیروز شود تا به همراه پرسپولیس با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار بگیرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من