مسیر سه راهی آدران با 13 میلیارد تومان اعتبار بازگشایی شد


مسیر سه راهی آدران با 13 میلیارد تومان اعتبار بازگشایی شد

بهارستان- شهردار گلستان از بازگشایی مسیر سه راهی آدران با 13 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب عصر سه شنبه با حضور در افتتاح بازگشایی پروژه سه راهی آدران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه در حدود ۶ سال با ۱۰ درصد کار فیزیکی کلید خورده بود و قسمتی شهر حفر شده و رها شده بود و خوشبختانه طی این ۶ ماه گذشته با شروع کار دوره شورای پنجم و شهرداری توانستیم با هماهنگی دستگاه های نظارتی و مدیریت شهری درکمترین بازه زمانی این پروژه را با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی جلو ببریم.

عرب افزود: هم اکنون در بحث عمرانی مسئله ای وجود ندارد و فقط خاکبرداری و نصب فیسینگ ها مانده است که امروز طبق وعده ای که داده بودیم و با یاری خداوند جاده بازگشایی شد و انشااله تا ۲ ماه آینده با نصب تاسیسات، زیر گذر نیز بازگشایی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید از صبر و حوصله کلیه شهروندان تقدیر کنیم گفت: همه دستگاه ها و مدیریت شهری توان و امکانات را در خدمت گرفتند تا پاسخ این صبر و شکیبایی شهروندان را با بازگشایی این مسیر داده باشند.

شهردار گلستان در پایان گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان هزینه بازگشایی شده است و اکنون مسیر رفت و برگشت محور سه راهی آدران به بهره برداری رسیده است وتا ابتدای سال آینده از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی آدران رونمایی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی