آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی


آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی

امرزه یکی از اختراع هایی که بسیار مورد استفاده بشر قرار گرفته است تکنولوژی بلوتوث است. یکی از ابزار های وابسته به این تکنولوژی اسپیکر بلوتوث هستند. اما متاسفانه این اسپیکر ها عموما قیمتی بسیار زیاد داشته و خرید برای خیلی از افراد مقرون به صرفه نیست. اما امروز پس از خواندن این مقاله دیگر نیازی به صرف پول بسیار زیادی نخواهید داشت. این...

آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی

امرزه یکی از اختراع هایی که بسیار مورد استفاده بشر قرار گرفته است تکنولوژی بلوتوث است. یکی از ابزار های وابسته به این تکنولوژی اسپیکر بلوتوث هستند. اما متاسفانه این اسپیکر ها عموما قیمتی بسیار زیاد داشته و خرید برای خیلی از افراد مقرون به صرفه نیست. اما امروز پس از خواندن این مقاله دیگر نیازی به صرف پول بسیار زیادی نخواهید داشت.

این مقاله از هاو کن یو می خواهیم طریقه ی ساخت یک اسپیکر کوچک بلوتوثی را آموزش دهیم که صدایش به اندازه ای بلند است که کل یک اتاق را پر می کند. ساخت این اسپیکر بلوتوثی هزینه ی چندانی در بر ندارد و فقط کافی است که از مواد به درد نخوری که دور و برتان است – مثل رادیو و جای عینک – در ساخت آن استفاده کنید. این اسپیکر در جیب جا می شود و شیک و قشنگ است. ساخت این اسپیکر برای علاقه مندان به لوازم صوتی بسیار مفرح است. اگر به اندازه ی کافی توانسته ایم کنجکاوی تان را تحریک کنیم در ادامه با ما همراه بمانید.

اطلاعات فنی

این اسپیکر بلوتوث به دو درایور اسپیکر Neodymium مجهز است. Neodymium ی که فلز نادر است. مغناطیس های مجود در آن سبک و بسیار قدرتمند هستند. این باعث می شود تا اسپیکر فشرده تر باشد و ضمنا شفافیت صدای بالاتری داشته باشد. البته اسپیکرهای خوب باید مجهز به آمپلیفایرهای خوب هم باشند و بنابراین باید در تهیه ی آن هم دقت نمایید. ترجیحا آمپلیفایر کلاس AB تهیه کنید چرا که موج های صدا را به طور متقارن تری آمپلیفای می کند و خلاصه صدای تولید شده شفاف و روشن است.

مشخصات اسپیکر

باتری Li-ion قابل شارژ ۱۰۰۰ mAh (تا ۹ ساعت توان پلی بک کردن) دو درایور Neodymium 35 میلیمتری ۳ وات (۴ اوهم) آمپلیفایر ۲x3 وات با کارایی بالا فاصله ی بلوتوث استاندارد ۱۵ متر یک مینی پریز شارژ USB
1 آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی
2درل بی سیم ابزار گردشی (چرخشی) ابزار لحیمکاری ۴۰ وات دستگاه چسب حرارتی

استفاده از وسایل کهنه

4 آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی
5 آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی
6 آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی
7 آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی

مهر و موم کردن جعبه

9 آموزش ساخت اسپیکر بلوتوثی
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو