ساخت فصل نهم سریال The Walking Dead آغاز شد


ساخت فصل نهم سریال The Walking Dead آغاز شد

شبکه AMC کار ساخت فصل نهم سریال The Walking Dead را آغاز کرده و تولیدکنندگان این فصل را «گرگ نیکترو» (Greg Nicotero) و «رابرت کیرکمن» (Robert Kirkman) اعلام کرده است. نیکترو در یک ویدیوی لایو در فیسبوک در کنار بازیگران سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، «کریستین سراتوس» (Christian Serratos)،...

شبکه AMC کار ساخت فصل نهم سریال The Walking Dead را آغاز کرده و تولیدکنندگان این فصل را «گرگ نیکترو» (Greg Nicotero) و «رابرت کیرکمن» (Robert Kirkman) اعلام کرده است.

نیکترو در یک ویدیوی لایو در فیسبوک در کنار بازیگران سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، «کریستین سراتوس» (Christian Serratos)، «راس مرکواند» (Ross Marquand)، «آستین آملیو» (Austin Amelio)، «تام پین» (Tom Payne) و «استیون اوگ» (Steven Ogg) نشست و در مورد این سریال گفت:

ما تازه کار تدوین قسمت آخر فصل هشتم را به پایان رساندیم که بسیار عجیب است چون ما کار فیلم‌برداری را در نوامبر انجام دادیم و هنوز درگیر کار بر روی جلوه‌های بصری‌اش هستیم و ما هر چند وقت یک بار شما بازیگران را به استودیو می‌کشانیم تا بر روی صحنه‌های جدید ساخته شده، صداگذاری کنید و به این صورت کار ساخت قسمت آخر فصل هشت هم به پایان می‌رسد. ما ساخت فصل نهم را هم شروع کردیم پس چیزی که می‌توانم بگویم این است که قرار است سرتان حسابی شلوغ شود.

کیرکمن هم در مصاحبه‌ای با Screen Junkies News ضمن قولی که راجع به بهبود جلوه‌های ویژه در فصل نهم سریال داد، گفت:

برای این فصل ایده‌های فوق‌العاده‌ای هست که ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا آن‌ها را به نمایش بگذاریم. گرگ بسیار برای این فصل هیجان‌زده است او و بقیه همیشه ایده‌های بسیار خوب و جدیدی درباره زامبی‌ها دارند. من الان کاملا در حال لو دادن اتفاقات جدید این فصل سریال هستم و مسلما به خاطرش به دردسر خواهم افتاد.

کیرکمن درباره کشته شدن «کارل گریمز» (Carl Grimes) در فصل هشت سریال The Walking Dead گفت:

در واقع [مرگ کارل] مرا هیجان‌زده‌تر می‌کند. به نظر من هر وقت به صحنه‌ای از یک فیلم یا کامیک بوک نگاه کردید و نتوانستید بگویید «دقیقا می‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد» تازه هیجان کار برایتان آغاز شده و وقتی ما در اتاق نویسندگانیم متوجه می‌شویم که تمام این اتفاقات عجیب و غریب سریال را بهتر می‌کنند.

اوایل همین ماه تمام بازیگران سریال The Walking Dead بجز «لارن کوهن» (Lauren Cohen) برای فصل نهم قرارداد خود را تمدید کردند. انتظار می‌رود که فصل نهم سریال The Walking Dead در ماه اکتبر (آبان) پخش شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ساخت فصل نهم سریال The Walking Dead آغاز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج