مشکلات بهارستان به طور ویژه در سال 97 توسط دولت حل می شود


مشکلات بهارستان به طور ویژه در سال 97 توسط دولت حل می شود

بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: بهارستان یکی از شهرستان هایی است، که دولت در نظر دارد، مشکلات آن را به طور ویژه در سال 97 حل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن سلیمانی پور صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری فرمانداری بهارستان بیان کرد: دولت در سطح کشور شهرستان هایی را ویژه و جداگانه با تمام امکانات در دستور کار قرار داده است که بهارستان نیز به عنوان شهرستان ویژه انتخاب شده است.

سلیمانی پور گفت: مشکلات بهارستان آنچه که در گذشته تا به الان بوده است و آنچه که نیاز اصلی مردم است را در بخش های مختلف بررسی کرده ایم و با نهایی کردن آن ها امیدواریم اتفاق های خوبی در این زمینه انجام شود.

وی اظهار داشت: امید، نشاط و تلاش همیشه در فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان مسایل خیلی مهم بوده است که باید توجه داشته باشیم.

سلیمانی افزود: انتقاد حق همگان است و این انتقاد باید از سر علاقه به اسلام و انتقادی سازنده و دلسوزاننده باشد و همگی در جهت پیشبرد برنامه های نظام اسلامی صورت بگیرد و نگاه مردم ما به مسایل روزمره سیاسی و اجتماعی خیلی بیشتر و بهتر از کشورهای به ظاهر متمدن و اروپایی است.

فرماندار بهارستان بیان داشت: توسعه و نو سازی سازمان حمل و نقل جاده ای و ریلی از برنامه های آتی دولت در سال ۹۷ خواهد بود و اعطای تحصیلات با ۶درصد سود برای خانه اولی ها در نظر گرفته شده است.

سلیمانی پور در پایان بیان داشت: وظایف و تکالیف عمومی و تخصصی دستگاه ها در ایام پایانی سال و در تعطیلات نوروز با جزییات نوشته شده است و در اختیار ادارات بهارستان قرار گرفته است.

وی گفت: دولت در نظر دارد، ۳۳ شهرستان در کشور را در نظر گرفته و با تمرکز ویژه بر روی آن ها، به حل مشکلات این شهرستان ها بپردازد، که خوشبختانه در استان تهران، شهرستان بهارستان برای این امر در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان