بازدید رئیس واحد رودهن از امکانات آموزشی دانشکده کشاورزی و علوم پایه


بازدید رئیس واحد رودهن از امکانات آموزشی دانشکده کشاورزی و علوم پایه

دکتر حسن شهرکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با استادان و کارکنان دانشکده کشاورزی و علوم پایه این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید صفری رئیس دانشکده کشاورزی و علوم پایه واحد رودهن در این نشست گفت: از سال های گذشته بنا به دلایل مختلفی جذب دانشجو در این دانشکده روند کاهشی داشته که امیدواریم با انتصاب مدیریت جدید و تلاش و اهتمامی که وی برای برون رفت از وضعیت فعلی دارد به گذشته خوب خود برگردیم.

وی افزود: با توجه به تغییر نسل دانشگاه های معتبر از آموزشی- پژوهشی به دانشگاه کارآفرین، اکنون دو برنامه رقابت برای جذب دانشجوی بیشتر با تکیه بر بهبود کیفی آموزشی و پژوهشی و تلاش برای کسب درآمدهای غیر شهریه ای با تکیه بر تجاری کردن علم کشاورزی در کانون فعالیت های این دانشکده قرار گرفته است.

بازدید رئیس واحد رودهن از امکانات آموزشی دانشکده کشاورزی و علوم پایه

حسن شهرکی پور رئیس واحد رودهن نیز با ابراز شادمانی از حضور در بین کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشکده گفت: در واقع انتظار بنده از چنین برنامه هایی همین است که مسئولان امر از نزدیک با مشکلات موجود آشنا شوند و با برنامه ریزی صحیح و مدون نواقص کار را برطرف کنند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته، دانشکده کشاورزی و علوم پایه دارای بیشترین سهم در ارائه طرح های برون دانشگاهی است و با توجه به زیرساخت های خوبی که در این دانشکده وجود دارد امیدوارم در زمینه درآمدزایی نیز پیشقدم باشد تا الگوی مناسبی برای سایر دانشکده ها شود.

بازدید رئیس واحد رودهن از امکانات آموزشی دانشکده کشاورزی و علوم پایه

رئیس واحد رودهن با اشاره برخی اقدامات صورت گرفته در راستای جذب منابع غیرشهریه ای گفت: در سطح خرد استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه همچون استفاده از آزمایشگاه ها، طرح های درون و برون دانشگاهی، واگذاری رستوران به بخش خصوصی، خوابگاه ها و اجاره پارکینگ است و در سطح کلان راه اندازی پروژه شهرک سلامت خواهد بود که امیدواریم در آینده نزدیک بتوان به گونه ای از این طرح بهره برداری کرد که هم موجبات اشتغال نیروی انسانی فراهم شود و اینکه از این امکان بالقوه استفاده کنیم تا علاوه بر کمک به ارتقا و سلامت مردم منطقه باعث تداوم فعالیت های دانشگاه شود.

وی از مدیریت دانشکده و مدیران گروه و اعضای هیات علمی خواست تا با صبر و همدلی زمینه افزایش تعداد دانشجویان را برای ترم های آینده فراهم کنند و مقرر کردند که برنامه سال 97 دانشکده مبتنی بر 2 اصل افزایش دانشجویان و درآمدهای غیر شهریه ای تهیه و ارائه شود.

بازدید رئیس واحد رودهن از امکانات آموزشی دانشکده کشاورزی و علوم پایه

کارکنان و اعضای هیات علمی هم به بیان دیدگاه های خود در حوزه های آموزشی و پزوهشی پرداختند و در خصوص مشکلات و تنگناهای موجود راهکارهایی ارائه کردند که معاونان دانشگاه بر اساس حوزه مربوط پاسخگوی مسائل بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !