مردان بیشتر در معرض حوادث چهارشنبه آخر سال


با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال باز هم نگرای بابت حوادثه آتش بازی این شب باعث نگرانی مدیران حوزه سلامت شده است و مردان بیشتر از زنان در این شب دچار حادثه شده اند. در چهارشنبه آخر سال گذشته ، یک نفر در اصفهان جان خود را از دست داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز […]

مردان بیشتر در معرض حوادث چهارشنبه آخر سال

با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال باز هم نگرای بابت حوادثه آتش بازی این شب باعث نگرانی مدیران حوزه سلامت شده است و مردان بیشتر از زنان در این شب دچار حادثه شده اند.

در چهارشنبه آخر سال گذشته ، یک نفر در اصفهان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: 40 پایگاه اورژانس و 46 تیم فعال داریم که از روز 23 تا 24 اسفند به صورت آماده باش کامل هستند.

بهروز کلیدری در نشست پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: از سال های90 تا 95 حوادث چهارشنبه آخر سال روندی صعودی داشته که از 39 مصدوم در سال 91 به 113 مصدوم در سال 95 رسیده است.
وی با بیان اینکه بیشتر این مصدومان خودشان مراجعه‌کرده اند و درصد کمتری را اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی ‌آورده اند افزود: سال 95 شانزده مصدوم را اورژانس پیش بیمارستانی و 98 مورد خود بیمار به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیشترین گروه مصدومان چهارشنبه آخرسال افراد 16 تا 23 سال هستند و تعداد مصدومان مرد 4 برابر مصدوم زن است گفت: درسال 95 یک مورد فوتی هم داشتیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه10درصد حوادث سالهای گذشته مربوط به قبل از شروع جشن‌ها بوده افزود:عمده این مصدومان دچار سوختگی می‌شوند و به همین جهت بیمارستان‌های فیض، الزهرا (س)، کاشانی و امام موسی کاظم (ع) در آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری صدا و سیما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مردان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟