افتتاح نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس


افتتاح نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس

نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس، با موضوع 'امید به زندگی' 19 اسفندماه 96 با حضور جمعی از مدیران استانی، هنرمندان، اهالی فرهنگ و رسانه و مخاطبان نمایشگاه در خانه هنرمندان کرج افتتاح شد.

سرویس اجتماعی فردا: نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس با موضوع "امید به زندگی"، عصر روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ با حضور جمعی از مدیران استانی، هنرمندان، اهالی فرهنگ و رسانه و مخاطبان نمایشگاه گشایش یافت.
افتتاح نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس

در این نمایشگاه که با همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر کرج، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی البرز و به میزبانی خانه هنرمندان کرج برگزار می‌شود ۵۰ اثر تصویرسازی از ۱۴ هنرمند مبتلا به بیماری ام اس با تکنیک تلفیقی با موضوع امید به زندگی در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مدیران استانی از قبیل: دکتر رحیم خستو (عضو شورای شهر کرج)، دکتر علیرضا شکیب (معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان البرز)، مهندس احمد خیری و مهندس محسن برجی (معاونین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، تارا حصاری (مدیر نمایشگاه) و… برگزار شد.

تارا حصاری مدیر نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری "ام اس"در این باره گفت: در این نمایشگاه ۵۰ اثر تصویرسازی از ۱۴ هنرمند مبتلا به بیماری ام اس با تکنیک تلفیقی با موضوع امید به زندگی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: فراهم نمودن بستر هنر برای تسکین روند درمان بیماران هنرمند، فراهم نمودن فرصت تجربه‌ی ابعاد مثبت زندگی، ایجاد حس خودکارآمدی و اعتماد به نفس، ایجاد انگیزش و استعداد یابی برای ادامه و تقویت توانمندی‌های هنری از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه می‌باشد که با روش هنردرمانی تلاشی برای درمان، ایجاد روحیه و کمک به افزایش سطح توانمندی‌های بیماران صعب العلاج در جامعه است که گا‌ها از سوی جامعه نادیده گرفته می‌شود.

نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرمندان مبتلا به بیماری ام اس با موضوع "امید به زندگی"تا ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ از ساعت ۱۱ الی ۱۹ در خانه هنرمندان کرج برپاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا