120 بازرس بازار شب عید استان قزوین را نظارت می کنند


120 بازرس بازار شب عید استان قزوین را نظارت می کنند

قزوین-ایرنا-رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت:120 بازرس شامل 60 بازرس رسمی،50 بازرس افتخاری و 10 بازرس از اتاق اصناف شهرستان ها بازار شب عید استان را نظارت می کنند.

علی پرزحمت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اول اسفند تا پایان فروردین ماه برابر بخشنامه دولت تمامی همکاران سازمان صنعت در آماده باش قرار دارند و گروه بندی،تمهید ماشین های گشت و ایام کشیک در این خصوص انجام شده است.
وی افزود: از آغاز طرح ویژه نظارتی پایان سال تاکنون 18 هزار واحد صنفی در استان قزوین مورد بازرسی قرار گرفتند و با انجام این بازرسی ها 700 پرونده تخلفاتی تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی برای سیر پرونده معرفی شدند.
وی ادامه داد: مردم در صورت داشتن هرگونه اعتراض نسبت به گرانفروشی یا کم فروشی با سامانه 124 به صورت غیر حضوری تماس گرفته و یا به صورت حضوری به بازرسان این سازمان مراجعه کنند.
وی در خصوص پایگاه های عرضه میوه افزود:این پایگاه ها از 24 اسفند تا 15 فروردین با مسئولیت جهاد کشاورزی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت در قزوین آغاز به کار می کنند و هزار تن پرتقال و 700 تن سیب را به مردم عرضه خواهند کرد.
6101/6012

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد