10 سال زندان، برای مردی که پسرش را به خاطر خرید ترقه کشت / او دخترش را هم به قصد کشت کتک زد + فیلم و عکس


10 سال زندان، برای مردی که پسرش را به خاطر خرید ترقه کشت / او دخترش را هم به قصد کشت کتک زد + فیلم و عکس

حوادث رکنا: مرد عصبانی پس از اینکه متوجه شد پسرش ترقه خریده در یک سناریوی هولناک فرزندش را به قتل رساند و دختر خود را در شهریار به کما فرستاد.

10 سال زندان، برای مردی که پسرش را به خاطر خرید ترقه کشت / او دخترش را هم به قصد کشت کتک زد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:00
در مصاحبه با دختر نجات‌یافته از مرگ مطرح شد، ناگفته‌های شکنجه‌گاه هولناک پدر جنایتکار+ فیلم وعکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ماجرای این جنایت Crime تلخ هفدهم اسفند سال 94 در شهرک شهید مصطفی خمینی شهرستان شهریار در غرب استان تهران فاش شد .
کارآگاهان جنایی با حضور در محل جنایت مشاهده کردند در خانه نیمه باز است و از همسایه‌های حاضر در محل شنیدند که مرد همسایه همسر، دختر 17 ساله و پسر 12 ساله‌اش را زخمی وبا لباس خونین فرار Escape کرده است. سه مجروح این حادثه Incident قبل از حضور پلیس Police به بیمارستان منتقل شده بودند. ماموران در بررسی خانه، روی دیوار و کف اتاق خواب رد خون مشاهده کردند. تبر و میله بارفیکس خونین هم در گوشه اتاق افتاده بود. آثار خون و رد دست روی در، حکایت از تلاش یکی از فرزندان خانواده برای فرار داشت. ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند پسر 12 ساله به نام محمد حسین بر اثر شدت صدمات فوت کرده و خواهرش در کماست و مادر بچه‌ها نجات یافته است.
با تحقیقات از مادر خانواده معلوم شد که شوهر خشمگین وی عامل مرگ پسرش و سوءقصد به جان او و دختر 17 ساله شان بوده است.

مادر خانواده در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت و گفت: نیمه شب شده بود اما پدرشان موضوع را رها نمی‌کرد. با شال و دستبند یکبار مصرف دست و پای پسر و دخترمان، هردو را بست. جفت‌شان را زیر کتک گرفت. او حالا دیگر با میله بارفیکس و تبر به جان بچه‌ها افتاده بود. کتک‌زدن‌هایش تمامی نداشت. ساعت‌ها بچه‌ها ناله می‌کردند و او می‌زدشان. پسرمان با بدنی خونین کنج اتاق زیر ضربات وحشیانه پدرش از درد پنجه به دیوار می‌کشید. هربار که به میان‌شان می‌دویدم تا مانع‌اش شوم با مشت و لگد دورم می‌کرد. داشت سپیده می‌زد که به خانه‌مان در اسلامشهر زنگ زدم. شاید پدری برادری بدادمان برسد.

وی ادامه داد: وقتی خانواده‌ام از اسلامشهر به خانه ما رسیدیند، دیگر صدایی از بچه‌ها درنمی‌آمد. شوهرم فهمید که آنها آمده‌اند تبر و میله خونین را گوشه اتاق انداخت و از خانه گریخت. بچه‌هایم را که سوار ماشین می‌کردند به بیمارستان ببرند، محمد حسین اصلا تکان نمی‌خورد. یعنی نفس نداشت. فاطمه هم حال و روزی بهتر از اون نداشت، انگار هردو بیهوش شده بودند. حواسم نیست از کی شنیدم که می‌گفت محمد حسین به بیمارستان هم نرسید و فاطمه هم فاصله‌ای تا مرگ ندارد.
ماموران محل اختفای متهم را زیرنظر گرفته و روز بعد او را دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران به قتل Murder پسرش و سوءقصد به جان همسر و دختر 17 ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: شب حادثه زمانی که متوجه شدم پسرم بدون اجازه من ترقه خریده و پولش را نداده، عصبانی شدم و به جان اعضای خانواده ام افتادم. با اعتراف او به این جنایت و سوء قصد نافرجام به جان همسر و دختر نوجوانش، بعداز بازسازی صحنه قتل روانه زندان Prison شد . با گذشت دو سال از این جنایت، پرونده این متهم با صدور جلب به دادرسی به شعبه 17 دادگاه کیفری یک استان تهران مستقر در شهریار ارسال شد.
چندی پیش او برای محاکمه از زندان به دادگاه منتقل شد . عامل جنایت در جلسه دادگاه نیز مدعی شد که آن روز چون فهمیده که پسرش ترقه خریده عصبانی شده و به جان وی افتاده است تا او را تنبیه کند که دیگر این کار را انجام ندهد که این درگیری و کتک زدن پسرش منجر به مرگ او شده است. وی مدعی بود که قصدش قتل نبوده و فقط می خواسته فرزندش را تنبیه کندکه این حادثه تلخ رخ داده و دختر نوجوانش هم که قصد نجات برادرش را داشته مصدوم شده است.
پس از اخذ آخرین دفاع ازمتهم درجلسه دادگاه او با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت. قاضی Judge موسوی ، رئیس شعبه 17 دادگاه کیفری یک استان تهران مستقر در شهریار همراه قاضی مستشار شعبه وارد شور شد و به خاطر قتل پسر خردسال ، عامل جنایت را به 10 سال حبس و نیز به خاطر مصدوم کردن دختر خانواده به پرداخت دیه محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق