تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ


با گسترش سرمایه گذاری در بخش تبلیغات اینترنتی و دیجیتال شرکتها، نیاز به نوآوری و روشهای جدید تبلیغاتی بیشتر از گذشته احساس میشود. بطور مثال در شاخه سوشال مدیا مارکتینگ بصورت معمول، تبلیغات بصورت مذاکره با پیج ها صورت میگرفت و یا از روبات برای افزایش فالور استفاده میشد اما اکنون تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و […]

با گسترش سرمایه گذاری در بخش تبلیغات اینترنتی و دیجیتال شرکتها، نیاز به نوآوری و روشهای جدید تبلیغاتی بیشتر از گذشته احساس میشود.
بطور مثال در شاخه سوشال مدیا مارکتینگ بصورت معمول، تبلیغات بصورت مذاکره با پیج ها صورت میگرفت و یا از روبات برای افزایش فالور استفاده میشد اما اکنون تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ بحث داغ دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.

تبلیغات رسمی فیسبوک و اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به دو روش انجام میشود:

* نمایش عکس و ویدیوی تبلیغاتی بین پست های کاربران
* تبلیغ در بین استوری کاربران
نکته جذاب این نوع تبلیغ امکان قراردادن دکمه کال تو اکشن و لینک هست که برای آنالیزهای بعدی مدیر دیجیتال مارکتینگ بسیار ضروری میباشد.

در کنار این روش، روش بازاریابی از طریق افراد مشهور و سلبریتی که از آن به اینفلوئنسر مارکتینگ یاد میشود بسیار پرطرفدار و کاربردی هست که غالبا پروژه ها بصورت تبلیغ مستقیم، ارائه کد تخفیف ویژه و یا داستان تجربه استفاده از محصول و خدمات توسط اینفلوئنسر میباشد.

این افراد به ۳ دسته تقسیم میشوند:

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه