چگونه دوباره ورزش را شروع کنیم؟ (15 ترفند برای آغاز دوباره تمرین)


چگونه دوباره ورزش را شروع کنیم؟ (15 ترفند برای آغاز دوباره تمرین)

چگونه مجدد ورزش را شروع کنیم؟ چگونه می توانیم انگیزه لازم برای شروع تمرین های ورزشی را مجدد در خود به وجود بیاوریم؟  آیا می خواهید مجددا ورزش و تمرینات ورزشی را شروع کنید ولی هر بار قادر به انجام این کار نیستید؟ با ما همراه باشید تا تمامی مواردی که باعث می شوند مجدد شما تمرینات ورزشی و ورزش کردن را از سر بگیرید به شما آموزش بدهیم

چگونه مجدد ورزش را شروع کنیم؟ چگونه می توانیم انگیزه لازم برای شروع تمرین های ورزشی را مجدد در خود به وجود بیاوریم؟ آیا می خواهید مجددا ورزش و تمرینات ورزشی را شروع کنید ولی هر بار قادر به انجام این کار نیستید؟ با ما همراه باشید تا تمامی مواردی که باعث می شوند مجدد شما تمرینات ورزشی و ورزش کردن را از سر بگیرید به شما آموزش بدهیم

همه چیز خوب است. شما در نهایت باید این را بپذیرید. دو ماه از آخرین باری که داخل باشگاه، منزل ، پارک و … را برای ورزش کردن سپری کرده اید گذشته است. مریض شدن، بحران های خانوادگی، اضافه کاری های سرکار، به اتمام رساندن تکالیف مدرسه همه اینها جلوی ورزش کردن تان را گرفته است. الان سوال اینست: چگونه دوباره آغاز کنیم؟

زمانی که ورزش کردن برای شما کاربران هاو کن یو عادت شود، به یک کار خودکار تبدیل می شود. شما فقط به باشگاه می روید، بدون اینکه فشاری بر روی تان وارد شود. اما بعد از یک یا دو ماه یا شاید حتی یکسال استراحت کردن، ممکن است آغاز مجدد تمرین کردن سخت باشد.
اینجا برای شما کاربران چند ترفند برای دوباره ورزش مجدد بعد از مدت ها دوری از آن وجود دارد.

1 چگونه دوباره ورزش را شروع کنیم؟ (15 ترفند برای آغاز دوباره تمرین)
2

وودی آلن، یک بار گفت که نیمی از زندگی نمایش است. به نظر ما، ۹۰ درصد تلاش برای ایجاد یک عادت تلاشی است که برای رسیدن به باشگاه می کنید. شما می توانید این اشتیاق را با مراقب بودن درباره وزن و میزان چربی هایی که در هنگام دویدن یا در حال تمرین کردن روی تخته شنا کم می شود ایجاد کنید.

برای ۳۰ روز متعهد شوید

4 چگونه دوباره ورزش را شروع کنیم؟ (15 ترفند برای آغاز دوباره تمرین)
5

زمان تمرین ورزشی خود را در زمانی قرار ندهید که به سادگی با وقوع یک امر مهم تر نادیده گرفته شود. بعد از زمان کار یا اولین کار در شروع صبح بهترین زمان برای برنامه ریزی تمرین ورزشی بهترین زمان است. قبل تر در هاو کن یو در رابطه با اینکه چکونه می توانید برنامه و پلن برای کار های روزانه داشته باشید صحبت کردیم که می توانید در سایت سرچ و مطالعه کنید.

زمانی که در ابتدای شکل گیری این عادت هستید ،زمان نهار ورزش کردن به سادگی قابل کنسل شدن است .

یک رفیق ورزشی انتخاب کنید

در تقویم خود ضربدر بزنید

8

بعد از هر تمرینی که به اتمام رساندید، از خودتان سوال کنید که از کدام قسمت از تمرین لذت برده اید و از کدام قسمت لذت نبرده اید. به عنوان یک قانون، جنبه های لذتمند تمرین شما تمام می شوند و از مابقی هم اجتناب خواهد شد.

با تمرکز بر اینکه چگونه می توانید تمرین خود را لذت مند تر کنید می توانید اطمینان حاصل کنید که شما به باشگاه رفتن ادامه خواهید داد.

نظمی برای رفتن به باشگاه بچینید

10

وقتی اضطراب دارید چه کاری می کنید؟ احتمالاتی وجود دارد که ممکن است مفید نباشند اما تمرین کردن می تواند راه بسیار خوبی برای رها شدن از دست استرس و آزاد سازی اندورفین باشد که حال روحی شما را نیز بهبود می بخشد. دفعه بعدی که احساس استرس یا خستگی کردید یک تمرین که از آن لذت می برید را امتحان کنید. زمانی که رهایی از استرس به ورزش پیوند می خورد راه آسانی است که این عادت را حتی بعد از مدت زمان طولانی که از ترک آن گذشته دوباره از سر بگیرید.

تناسب اندام خود را اندازه گیری کنید

12 چگونه دوباره ورزش را شروع کنیم؟ (15 ترفند برای آغاز دوباره تمرین)
13

اگر جا ماندن از قطار تمرین کردن برای شما یک عادت معمول است تلاش کنید بفهمید چرا این اتفاق می افتد؟ آیا علت آن کمبود وقت است؟ آیا احساس خود کم بینی در باشگاه می کنید؟ آیا علت آن کمبود دانش چگونه تمرین کردن است؟

به محض اینکه بتوانید نقاط ضعف خود را تشخیص دهید می توانید قدم هایی به سمت بهبود موقعیت بردارید.

کوچک شروع کنید

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان