تصاویر جاسوسی نیسان ماکسیما 2019 منتشر شد؛ عقاب بازمی‌گردد


تصاویر جاسوسی نیسان ماکسیما 2019 منتشر شد؛ عقاب بازمی‌گردد

سرانجام نخستین تصاویر جاسوسی نیسان ماکسیما 2019 (Nissan Maxima 2019) منتشر شد. این خودرو حالا با ظاهری کاملا به‌روزشده می‌خواهد به جنگ رقبای کره‌ای بازار بیاید. در ادامه بیشتر با ماکسیمای جدید آشنا شوید. تغییر سبک طراحی مدل‌های جدید اتومبیل های نیسان با موفقیت انجام گرفته است. حالا خودتان را آماده‌ی ملاقات با نیسان ماکسیما...

سرانجام نخستین تصاویر جاسوسی نیسان ماکسیما 2019 (Nissan Maxima 2019) منتشر شد. این خودرو حالا با ظاهری کاملا به‌روزشده می‌خواهد به جنگ رقبای کره‌ای بازار بیاید. در ادامه بیشتر با ماکسیمای جدید آشنا شوید.

تغییر سبک طراحی مدل‌های جدید اتومبیل های نیسان با موفقیت انجام گرفته است. حالا خودتان را آماده‌ی ملاقات با نیسان ماکسیما 2019 پس از گذشت سالیان متمادی کنید. به تازگی تصاویر جاسوسی از مدل جدید نیسان ماکسیما در فضای اینترنت منتشر شده است که می‌توان روند تغییر طراحی این محصول را نشان دهد. بدیهی است که این نشان می‌دهد نسیان تغییر کلی را در خودرو ماکسیما خود اعمالد کرده است و حالا بخش‌های جلو و عقب خودرو با ظاهری کاملا متفاوت رخ نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

هر آن چه در مورد نیسان ماکسیما 2018 (Nissan Maxima) می‌دانیم

تصاویر جاسوسی نیسان ماکسیما 2019 منتشر شد؛ عقاب بازمی‌گردد

نیسان ماکسیما 2019 ، پرچمدار آینده سدان‌های خودروساز ژاپنی چه تغییراتی کرده است؟ این خودرو از یک جلوپنجره بازطراحی شده برخوردار اس که نمونه‌ی مشابه آن را بر روی خودرو Altima معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک طی هفته‌های گذشته مشاهده کرده‌ایم. البته به طور کلی تا به امروز خودرویی به سبک و سیاق نیسان ماکسیما 2019 ندیده بودیم، اما خودرو مفهومی نیسان VMotion 2.0 از جلوپنجره‌ای مشابه با این مدل، البته کمی براق‌تر و لبه‌های تیز‌تر برخوردار بود. نیسان نیز همواره گفته است که اتومبیل‌های مفهومی آن‌ها نشانه‌هایی از طراحی آینده‌ی محصولاتشان را در خود جای داده‌اند.

تغییرات نیسان ماکسیما 2019

در قسمت پشتی خودرو، ما همچنان به تم مرز‌بندی شده می‌توانیم اشاره کنیم. چراغ‌ها تا میانه‌های گلگیر عقبی کشیده شده‌اند و یک چراغ ترمز کشیده را نیز می‌توان بر روی فلاپ تعبیه شده بر روی صندوق عقب خودرو مشاهده کرد. اگر کمی به سپر عقب نگاه کنید، می‌توانید دو راهنما در سمت چپ و راست و همچنین اگزوز دوگانه مستطیلی شکل به جای مدل بیضی در مدل فعلی را مشاهده کنید. با دقت بیشتری به سپر پشتی می‌توانید متوجه رنگ و بوی ماکسیمای قدیمی شوید.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

ما باید انتظار تغییراتی به جز ظاهر، در زیر کاپوت ماکسیما جدید نیسان را نیز داشته باشیم. به نظر می‌رسد این خودروی جدید می‌تواند دستیاران راننده و سیستم‌های ایمنی همراه با سیستم اختیاری ProPilot (رانندگی خودکار نیسان) را به راننده ارائه کند. ما همچنین در مورد یک سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی جدید برای این خودرو شنیده‌ایم که ترکیبی از فناوری‌های روز را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیاتی از بخش فنی این خودرو به بیرون درز پیدا نکرده است. احتمال دارد تا انتهای تابستان سال 97، نیسان رسما از ماکسیمای جدید خود پرده برداری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟