دختر جوان که شوهر صیغه ای مادرش را کشته بود، اعدام نشد +عکس


دختر جوان که شوهر صیغه ای مادرش را کشته بود، اعدام نشد +عکس

حوادث رکنا: دختر جوان که به خاطر قاتل ناپدری اش در زندان است با کمک خیرین در چند روز مانده به تولد ناپدری اش از سوی اولیای دم بخشیده شد.

دختر جوان که شوهر صیغه ای مادرش را کشته بود، اعدام نشد +عکس

به گزارش پرونده ، روز 11 آذر‌‌سال‌94 بود که قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل Murderدادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌178 تهرانپارس از قتل مرد جوانی در خانه زن صیغه‌ای‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه Incident که خانه‌ای در حوالی تهرانپارس بود با جسد خونین مردی به نام کامران روبه‌رو شد که با اصابت چاقو به شکمش به کام مرگ رفته بود. در نخستین تحقیقات زن صیغه‌ای کامران و دختر جوانش به نام الیکا مدعی شدند که کامران خودکشی کرده است.
الیکا در بازجویی‌‌ها در ادعایی گفت: مادرم و همسر صیغه‌ای او برای بردن شله زرد نذری به خانه‌ام آمدند که ساعتی بعد به خاطر موضوعی ما با هم درگیر شدیم و او به من حمله کرد و می‌گفت من شیطان هستم. برای ترساندن او، چاقویی را از آشپزخانه برداشتم که کامران چاقو را از دستم گرفت و در این درگیری کامران پایش را روی مدفوع سگ خانگی‌ام گذاشت و لیز خورد و زمین افتاد و چاقو به شکمش فرو رفت و باعث مرگش شد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه تناقض‌گویی‌های مادر و دختر شدند. بنابراین آنها را به دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنونان حادثه بازداشت کردند.
الیکا در بازجویی‌های فنی به قتل پدر خوانده‌اش اعتراف کرد و مدعی شد که در دفاع از خودش مرتکب قتل شده است. وی گفت: دو ساله بودم که پدر و مادرم از هم جدا شدند. مدتی با مادرم زندگی می‌کردم تا اینکه به خاطر اختلاف‌هایی که داشتیم از او جدا شدم و خانه‌ای برای زندگی خودم اجاره کردم. روز حادثه من نذر شله زرد داشتم که مادرم و همسر صیغه‌ای‌اش به خانه‌ام آمدند. ساعتی بعد ما با هم درگیر شدیم که مقتول به سمت من حمله کرد. مادرم در دفاع از من، او را در اتاق زندانی کرد. چند دقیقه بعد او از طریق پنجره و بالکن وارد پذیرایی شد که دوباره با هم درگیر شدیم و من در دفاع از خودم از آشپزخانه چاقویی برداشتم و او را کشتم.
من قصد کشتن او را نداشتم و فقط از خودم دفاع کردم و بعد هم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما پدر خوانده‌ام در کمال ناباوری فوت کرد.
متهم پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه دوم دادگاه کیفری پای میز محاکمه حاضر شد. در جلسه دادگاه متهم با اظهار پشیمانی از مادر مقتول درخواست بخشش کرد.
مادر مقتول در جلسه دادگاه گفت: حاصل زندگی‌ام یک دختر و یک پسر بود. پسرم در خانه همسرش به دست دختر خوانده‌اش به قتل رسید و دخترم پس از این حادثه دچار افسردگی شدید شد و بعد هم به بیماری سرطان مبتلا شد. در ایام محرم نذر کردم چنانچه دخترم شفا پیدا کند قاتل The Murderer را ببخشم و در حال حاضر حرفی برای گفتن ندارم و امیدوارم در جلسه بعدی او را ببخشم.
بدین ترتیب متهم از دادگاه راهی زندان Prison شد تا اینکه مدتی بعد دوباره دادگاه وی برگزار شد. در جلسه دوم که همزمان با روز تولد متهم بود اولیای‌دم وی را به شرط پرداخت دیه بخشیدند. در ادامه پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد.
بدین ترتیب چند روز قبل متهم با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی و کمک خیرین موفق به پرداخت دیه مقتول شد و به زندگی دوباره بازگشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
اقدام عجیب یک جوان برای ابراز عشق به دختر عمه اش
آزار شوم با میله داغ برای فراری دادن جن ها از بدن هانیه
این عکس جسد جوان 27 ساله در زال اندیمشک را نشان می دهد + تصویر
کتک کاری بر سر پاداش 150 میلیون تومانی جعبه‌سیاه هواپیمای تهران - یاسوج!
2 مرد کثیف می دانستند شوهر زن جوان در ماموریت است / زن را پس از آزار بدون لباس رها کردند
جزئیات جدید از مرگ یکی از دراویش در زندان اوین
خطر تصادف هواپیمای ایرانی با هواپیمای دیگر در آسمان ترکیه / همه مرگ را لمس کردند
6 بار تجاوز به دختر 13 ساله توسط جوان 30 ساله+ عکس
دردسر ارسال 1700 پیام عاشقانه برای یک دختر 40 ساله + عکس
حمله زنبورها مرد45 ساله اندیمشکی را کشت + عکس
جزئیات انفجار نارنجک دستی در دست فاطمه 15 ساله + فیلم و گفتگو
عشق احمقانه خانم مدیر 51 ساله به کارمند 21 ساله اش
مزاحمت های نوعروس برای مرد عکاس جشن عروسی / این زن به دادگاه کشانده شد!
دردسر هدیه گرفتن از جوان عروسک فروش برای دختر تهرانی + عکس
دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس
وقتی شیرینی تعارفی را در تعمیرگاه خوردم بیهوش شدم / در بیمارستان فهمیدم چه بلای کثیفی سرم آمد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید