عکس ؛ عمل بینی ستاره سپاهان را به بیمارستان کشاند


سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته پیکان در دیدار برابر نفت تهران با شکستگی بینی مواجه شد، اما به دلیل در پیش بودن دو بازی حساس برابر سیاه جامگان و گسترش فولاد تبریز که امتیازات آن بسیار حیاتی به شمار می رفت، پزشکان سپاهان تصمیم گرفتند تا عمل جراحی این مدافع پس از دیدار برابر گسترش فولاد انجام شود. از همین رو امروز این بازیکن در اصفهان تحت...

بینی سیاوش یزدانی جراحی شد

عکس ؛ عمل بینی ستاره سپاهان را به بیمارستان کشاند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۴
عکس ؛ عمل بینی ستاره سپاهان را به بیمارستان کشاند

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال سپاهان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه بینی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته پیکان در دیدار برابر نفت تهران با شکستگی بینی مواجه شد، اما به دلیل در پیش بودن دو بازی حساس برابر سیاه جامگان و گسترش فولاد تبریز که امتیازات آن بسیار حیاتی به شمار می رفت، پزشکان سپاهان تصمیم گرفتند تا عمل جراحی این مدافع پس از دیدار برابر گسترش فولاد انجام شود.

از همین رو امروز این بازیکن در اصفهان تحت عمل جراحی قرار گرفت تا پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، در ادامه رقابت ها مشکلی برای حضور در ترکیب تیم نداشته باشد.

یزدانی که این هفته ها یکی از چهره های تاثیرگذار سپاهان به شمار می رود، پس از عمل به استراحتی ۱۰ روزه نیاز دارد و می تواند در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر که سپاهان برابر پیکان تیم سابق خودش قرار خواهد گرفت، طلایی پوشان را در ورزشگاه شهر قدس و در اولین روزهای سال جدید همراهی کند.

گفتنی است تک گل سپاهان برابر شاگردان فیروز کریمی در شرایطی به دست آمد که انصاری از ریباند ضربه سر پرقدرت یزدانی در دهانه دروازه نهایت بهره را برد تا این مدافع تاثیر بسزایی در دبل ابراهیم زاده با طلایی پوشان و فرار تیم از منطقه سقوط داشته باشد.

عکس ؛ عمل بینی ستاره سپاهان را به بیمارستان کشاند

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : پیکان تهران, سپاهان اصفهان, سیاوش یزدانی, مصدومیت سیاوش یزدانی, نفت تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد