پیام دکتر عسکری به اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان رسانه ملی


پیام دکتر عسکری به اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان رسانه ملی

رئیس رسانه ملی گفت: سازمان صداوسیما بر حضور حافظان و قاریان قرآن کریم در خانواده رسانه‌ای خود می‌بالد؛ افتخاری که بی‌شک با لطف و عنایت الهی و افزایش انس با کلام وحی در میان کارکنان رسانه ملی افزون‌تر خواهد شد.

پیام دکتر عسکری به اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان رسانه ملیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی که روزگذشته توسط محمد حسین رنجبران در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در مشهد مقدس قرائت شد، اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان رسانه ملی، فرصتی است مغتنم برای تجدید پیمان با معبود و یادآورس حدیث ارزشمند نبوی که از دو گنجینه گرانبهای «کتاب الهی» و «عترت نبوی» بهره گیریم و از صراط مستقیم ره برنتابیم. متن پیام رئیس رسانه ملی به این شرح است:

بسمه تعالی

«اِنّ هذالقرآن یَهدی لِلَّتی هِیَ اَقَوم»

انسان امروز، آماج هجمه‌ها و جاذبه‌های گذرا و گوناگون مادی و دنیوی است و در پیمودن مسیر پر پیچ و خم زندگی، سرگشته‌ای را می‌ماند که بیش از هر زمان دیگری به هدایت و راهنمایی نیاز دارد و در این میان، رفیع‌ترین و مستحکم‌ترین هدایتگر، کلام نورانی وحی است.
و خوشا آنان که با آسمانی‌ترین کلام، انس و همنوایی دارند و دل در گرو کلام دوست سپرده‌اند. حافظان و قاریانی که لحظه لحظه زندگی‌شان را با زمزمه و ترنم واژه‌ها و آیات وحیانی قرآن کریم جلوه و نور مییبخشند و همواره بر این باورند که:
هرچه گفتیم جز حکایت دوست
همه عمر از آن پشیمانیم
چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان رسانه ملی، فرصتی است مغتنم برای تجدید پیمان با معبود و یادآوری حدیث ارزشمند نبوی که از دو گنجینه گرانبهای «کتاب الهی» و «عترت نبوی» بهره گیریم و از صراط مستقیم ره برنتابیم.
سازمان صداوسیما بر حضور حافظان و قاریان قرآن کریم در خانواده رسانه‌ای خود می‌بالد؛ افتخاری که بی‌شک با لطف و عنایت الهی و افزایش انس با کلام وحی در میان کارکنان رسانه ملی افزون‌تر خواهد شد.
علی‌عسکری
رئیس سازمان صداوسیما
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی