پاگنده در حال پرسه زدن در جنگل های آمریکا دیده شد!! / ویدیو


پاگنده در حال پرسه زدن در جنگل های آمریکا دیده شد!! / ویدیو

به تازگی فیلمی در اینترنت منتشر شده که موجود عجیبی که در کشورهای غربی به پاگنده شهرت دارد را در حالیکه در جنگل پرسه می زند به تصویر کشیده. این موجود ظاهری شبیه گوریل دارد و مثل انسان روی دو پا را می رود. در این ویدیو موجودی با رنگ سیاه  دیده می شود که از راه دور از آن فیلم گرفته شده و فیلمبردار قصد نزدیک شدن به او را...

به تازگی فیلمی در اینترنت منتشر شده که موجود عجیبی که در کشورهای غربی به پاگنده شهرت دارد را در حالیکه در جنگل پرسه می زند به تصویر کشیده. این موجود ظاهری شبیه گوریل دارد و مثل انسان روی دو پا را می رود.

در این ویدیو موجودی با رنگ سیاه دیده می شود که از راه دور از آن فیلم گرفته شده و فیلمبردار قصد نزدیک شدن به او را ندارد. ولی برای گرفتن تصویر واضحی کمی جلوتر می رود.

مطالب مرتبط:

ردپای پا گنده در مریخ؛ کشف جمجمه‌ای منسوب به یتی در سیاره سرخ

چوپاکابرا یا پاگنده؟ موجودی عجیب که روی دو پا راه می‌رود در بیابان‌های پرتغال رویت شد

این ویدیو در کانال Nv TV یوتیوب آپلود شده و در مدت کمی ۴۰۰۰۰ بیننده داشته است. حتی برخی از آنها معتقدند که دو حیوان کوچکتر نیز پاگنده را دنبال می کنند.

یکی از کاربران می گوید:« این فیلم واقعی است و دو موجود جوان تر نیز به دنبال پاگنده اصلی حرکت می کنند. بیگ فوت آن ها را جا می گذارد و سریع دور می شود.»

یکی دیگر از کاربران می گوید:«امکان این وجود دارد که دو موجود عجیب در این فیلم هستند که یکی از وجود فیلمبردار آگاه است و دیگری نه پس می خواهد وی را از این موشع مطلع کند»

یکی دیگر از کاربران معتقد است که این فیلم ساختگی بوده و شخصی لباس گوریل پوشیده و دوستانش از وی فیلم گرفته اند.

پاگنده، بیگ فیت یا ساسکواچ موجودی است مانند گوریل با بدنی پر مو که روی دو پا مانند انسان راه می رود و گفته می شود که در جنگل های آمریکا پرسه می زند.

همچنین بخوانید:

چوپاکابرا یا پاگنده؟ موجودی عجیب که روی دو پا راه می‌رود در بیابان‌های پرتغال رویت شد

منبع: express.co.uk

پاگنده در حال پرسه زدن در جنگل های آمریکا دیده شد!! / ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان