بزیک: مطمئنم برانکو در دربی تغییر سیستم می‌دهد


بزیک: مطمئنم برانکو در دربی تغییر سیستم می‌دهد

 شماره 10 محبوب پرسپولیسی ها در گفتگویی به صحبت های شب گذشته هاشمی نسب و همینطور تحلیل خود از شرایط دو تیم و به خصوص پرسپولیس در دربی 86 پرداخته است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شماره 10 محبوب پرسپولیسی ها در گفتگویی به صحبت های شب گذشته هاشمی نسب و همینطور تحلیل خود از شرایط دو تیم و به خصوص پرسپولیس در دربی 86 پرداخته است.

ادموند بزیک بازیکن محبوب سال های گذشته پرسپولیس در آستانه دربی 86 گفتگویی حرف هایی را مطرح کرد، که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.
بزیک در ابتدا و در پاسخ به سوالی در خصوص صحبت های مهدی هاشمی نسب هم تیمی سابقش که شب گذشته در آیتمی از برنامه نود در مورد 20 نفر از پرسپولسی ها که او با آنها تسویه حساب کرده و اینکه آیا او نیز در میان این نفرات قرار دارد یا خیر، گفت: من همیشه رابطه خوبی با هاشمی نسب داشته ام و بار اول است که این صحبت ها را می شنوم و مطمئنم من بین این 20 نفر نیستم.


اما قطعا چیزی اتفاق افتاده که مهدی دراین مورد صحبت کرده، چون می دانم که دروغ نمی گوید.


وی ادامه داد: کلا طبیعت انسان ها اینگونه است که ممکن است از یک حرف برداشت های متفاوت و اشتباهی صورت بگیرد. به هر حال نظرات متفاوت است و همگی محترم هستند. در مورد هاشمی نسب اما می دانم که آدمی ساده و بی شیله و پیله است.


بزیک در پاسخ به این سوال که اگر شما در آن زمان از رقیب همشهری پرسپولیس پیشنهاد داشتید، آیا می پذیرفتید یا خیر، عنوان کرد: یک چیز را به شما می گویم؛ من در سال 85 از استقلال پیشنهاد داشتم و قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم هم از استقلال پیشنهاد داشتم. اینطور نیست که طرز تفکر من درست باشد و بقیه اشتباه کنند. هر کسی هدفی دارد و طبق آن رفتار می کند و تصمیم می گیرد. ضمن اینکه هیچ وقت نباید فراموش کنید که وقتی می خواهید آدمی را قضاوت کنید، باید خود را جای او بگذارید. یک زمانی هست که کاری از دست آن فرد برنمی آید و آن نقطه آخر است.


شماره 10 سابق پرسپولیس در خصوص جدایی هاشمی نسب در آن مقطع و جوی که این جدایی در تیم ایجاد کرده بود، اظهار داشت: خیلی ناراحت شدم که مهدی از تیم رفت، چرا که خیلی خوب کار می کرد و به تیم ملی هم رسیده بود و در بازی های حساس همیشه مثمرثمر بود. من شخصا همیشه از این اتفاق و جدایی ناراحت بودم.


مهاجم سابق پرسپولیس در مورد گلزنی هاشمی نسب در آن مسابقه بیان کرد: در دربی همه دوست دارند گل بزنند، حتی دروازه بان ها. از طرفی تیم مقابل هم نمی خواهد گل بخورد؛ طبیعتا ما نمی خواستیم در آن مسابقه گل بخوریم، حالا چه مهدی باشد چه بازیکن دیگری.


بزیک در ادامه به سوالات ما در خصوص شرایط فعلی دو تیم پاسخ داد و خاطرنشان کرد: به نظرم از لحاظ روحی، روانی و بدنی دو تیم در یک سطح هستند ولی تفاوتی که وجود دارد، این است که پرسپولیس از لحاظ روحی به بردن عادت کرده است و استقلال هم خوب شده است. به نظرم اگر دو تیم محتاط نباشند، بازی خیلی خوبی می شود.


وی در ادامه در خصوص ترکیب هفته های اخیر پرسپولیس و غیبت محسن مسلمان گفت: بهترین نفر برای تصمیم گیری در این خصوص سرمربی تیم است. در توانایی های محسن مسلمان بحثی نیست ولی به هر حال آقای برانکو تصمیم گیرنده است و به نظرم دامن زدن و صحبت کردن در مورد این مسائل زیاد خوب نیست.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مصدومیت پادوانی و اینکه آیا این اتفاق تاثیر مثبت برای استقلالی ها به همراه خواهد داشت یا منفی، تاکید کرد: اول باید این را بگویم که واقعا از ته قلبم ناراحت شدم. امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی این اتفاق رخ ندهد و دعا می کنم که هر چه زودتر خوب شود. نمی دانم این اتفاق می تواند تاثیر مثبت یا منفی بگذارد ولی برای جامعه فوتبال مایه تاسف بوده و امیدوارم هر چه زودتر خوب شود.


بزیک در مورد پیش بینی خود از نتیجه این مسابقه گفت: همانطور که گفتم اگر دو تیم محتاطانه بازی نکنند، شاهد بازی خوبی خواهیم بود و فکر می کنم پرسپولیس با اختلاف 2 گل برنده بازی باشد.


مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان که سه بار با این دو تیم زودتر از موعد قهرمانی را جشن گرفته است، در خصوص 2 قهرمانی سرخپوشان طی یک سال توضیح داد: این اتفاق افتاده که زودتر قهرمان بشویم و فکر می کنم در سپاهان سه هفته زودتر قهرمان شدیم. وقتی تیم روی روند برد قرار می گیرد، روحیه و درک بازیکن به همراه ترس حریف سبب نتیجه گیری می شود. بازیکنانی که توانسته اند این کار را بکنند، قطعا به درک تاکتیکی بالایی رسیده اند و تفکرات مربی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا می کنند. در 2 سالی که پرسپولیس قهرمان شده، این مسائل را دیدیم. آن سالی هم که تیم قهرمان نشد، کمتر از قهرمانی نبود و برانکو و شاگردانش از لحاظ کیفیت فوتبالی کارنامه قبولی گرفتند.

ورزش سه

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر