موشک 1800 اسبی کوربلاتی به ژنو می‌آید!


موشک 1800 اسبی کوربلاتی به ژنو می‌آید!

نمایشگاه خودروی ژنو همواره شاهد حضور محصولات تک و ناشناسی بوده و امسال نیز کمپانی گمنامی با نام کوربلاتی تلاش دارد تمام توجهات را به خود جلب نماید. بله نام کوربلاتی به گوش هیچ‌کسی نخورده است؛ اما آن‌ها در حال تلاش زیاد به منظور معرفی هایپرکاری جدید در یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان هستند.... نوشته موشک 1800 اسبی...

نمایشگاه خودروی ژنو همواره شاهد حضور محصولات تک و ناشناسی بوده و امسال نیز کمپانی گمنامی با نام کوربلاتی تلاش دارد تمام توجهات را به خود جلب نماید.

موشک 1800 اسبی کوربلاتی به ژنو می‌آید!
بله نام کوربلاتی به گوش هیچ‌کسی نخورده است؛ اما آن‌ها در حال تلاش زیاد به منظور معرفی هایپرکاری جدید در یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان هستند. این خانواده متمول که در کار تجارت جواهر هستند آماده رونمایی از موشک خود می‌شوند.

موشک 1800 اسبی کوربلاتی به ژنو می‌آید!
طراحی محصول جدید این کمپانی ما را کاملاً به یاد محصولات اسپورت و پیشرانه وسط ایتالیایی همچون آلفارومئو 33 استراداله و فراری 330 P4 که کاپوتی طولانی و طراحی کلی گرد داشته‌اند می‌اندازد؛ اما مشخصات عملکردی موشک کوربلاتی کاملاً خیال‌انگیز است.

موشک 1800 اسبی کوربلاتی به ژنو می‌آید!
پیشرانه این خودرو از نوع 8 سیلندر 9 لیتری توئین توربو با بلوک آلومینیومی بوده که در هر سیلندر 4 سوپاپ دارد. این کمپانی قدرت 1800 اسب بخاری را هدف‌گذاری کرده است. این خروجی عظیم از طریق یک گیربکس 6 سرعته و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

موشک 1800 اسبی کوربلاتی به ژنو می‌آید!
کوربلاتی می‌خواهد با این قدرت زیاد و شاسی فیبر کربنی به سرعت 500 کیلومتر در ساعت برسد. یک سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر و ترمزهای سرامیک کربنی از دیگر ویژگی‌های هایپرکار این شرکت خواهند بود.

این سقف سرعت بسیار بیشتر از حداکثر سرعت‌های هنسی ونوم GT و کونیگ زگ آگرا RS می‌باشد. آیا کوربلاتی به هدف خود خواهد رسید؟ ما شک داریم اما فهمیدن آن مشکل نخواهد بود.

موشک 1800 اسبی کوربلاتی به ژنو می‌آید!
تنها مکان‌های معدودی در دنیا برای تست این سرعت وجود دارد. بوگاتی از پیست تست Ehra-Lessien گروه فولکس‌واگن برای تست سرعت خود استفاده می‌کند درحالی‌که هنسی نیز به مرکز فضایی کندی می‌رود. کونیگ زگ نیز بزرگراهی در نوادا را انتخاب کرده است. چه کسی می‌داند؟ شاید هم کوربلاتی بتواند به ادعای خود جامه عمل بپوشاند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...