واکنش ثوری به ادامه حضور ناطق‌نوری در فدراسیون بوکس: چون اتاق ندارم، نتوانسته‌ام جلسه‌ای برگزار کنم


واکنش ثوری به ادامه حضور ناطق‌نوری در فدراسیون بوکس: چون اتاق ندارم، نتوانسته‌ام جلسه‌ای برگزار کنم

رئیس فدراسیون بوکس به ادامه حضور ناطق‌نوری بعد از تغییرات مدیریتی این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, حسین ثوری درباره اینکه بعد تغییرات مدیریتی در فدارسیون بوکس, هنوز احمد ناطق‌نوری (رئیس پیشین فدراسیون بوکس) دفتر ریاست فدراسیون را تحویل نداده و کماکان در این فدراسیون رفت و ‌آمد دارد, اظهار داشت: ناطق‌نوری یک فرد بزرگ در کشور ما است و به هر حال مورد احترام همه جامعه ورزشی به خصوص اهالی بوکس است. بر گردن ما که به نوعی همگی فرزندان ایشان هستیم, حق دارند اما درباره این موضوع قدری دوستان به آن پرداختند و یک بحث طبیعی به وجود آمد. ایشان 28 سال رئیس فدراسیون بودند با این حال در فدراسیون یک جایگاهی به نام دفتر رئیس فدراسیون وجود دارد. قرار شده مکان مناسبی برای ایشان پیدا شود چون ایشان ابلاغی برای رئیس افتخاری فدراسیون دارند.

وی درباره اینکه رئیس افتخاری برای احترامی است که برای ناطق نوری گذاشته شده و این پست تشریفاتی است و دلیل نمی‌شود که او اتاق رئیس فدراسیون را در اختیار داشته باشد و در فدراسیون کارمند داشته باشد, اشاره کرد: درست است, قطعاً ناطق‌نوری خودش به این موضوع رسیده است و فکر می‌کنم تا پایان سال اتفاقات خوبی در همین راستا بیفتد.

ثوری که در برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش گفت‌و‌گو می‌کرد در واکنش به این سؤال که آیا رئیس فدراسیون برای برگزاری جلسات و کار‌های فدراسیون به مشکل نمی‌خورد, تصریح کرد: به جلسات اشاره کردید. باید بگویم تا به حال به دلیل نداشتن اتاق نتوانسته‌ام جلسه‌ای برگزار کنم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اینکه کار به حراست وزرات ورزش و سازمان بازرسی هم رسیده است, اشاره کرد: اطلاعاتی در این باره ندارم اما می‌دانم که ناطق‌نوری آنقدر بزرگوار است که این مسائل را درک کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان