4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما تهران-یاسوج چه گذشت؟


4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما تهران-یاسوج چه گذشت؟

رکنا: رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه 4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما مکالمه‌ تلفنی یکی از مسافران وجود دارد، افزود: این مکالمه بسیار عادی بوده و نشان می‌دهد که شرایط هواپیما پیش از سقوط عادی بوده و مشکلی وجود نداشته است.

4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما تهران-یاسوج چه گذشت؟

به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمّدرضا رضایی کوچی با اشاره به پیدا شدن کپسول آتش نشانی خالی از هواپیمای سانحه دیده آسمان، گفت: این موضوع که چرا کپسول آتش نشانی خالی بوده؛ از ابتدا به صورت خالی در هواپیما قرار گرفته یا اینکه داخل هواپیما آتش سوزی رخ داده، از جمله مواردی است که در کمیسیون عمران بررسی می‌شود؛ البته احتمال این موضوع که هواپیما پس از برخورد با کوه دچار آتش سوزی شده باشد، کاملاً مردود است.
رییس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه اصل موضوع حادثه Incidentهواپیما این است که در آن شرایط جوی هواپیما باید پرواز می‌کرد یا خیر که این مورد باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: بزرگترین قطعه‌ای که تاکنون از اجساد پیدا شده، بالاتنه بدن یک انسان است که این نشان می‌دهد هواپیما با کوه برخورد کرده و اجساد تکه تکه شده است.
وی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران در حال حاضر روی شرایط جوی و وضعیت ایمنی هواپیما کار می‌کند، چراکه مهمترین ابهام همین موضوع است، ادامه داد: هواپیماهای ATR72 سن بالایی دارند و از ساعت 12 شب گذشته پرواز آنها متوقف شده؛ تا زمانی که جعبه سیاه هواپیما پیدا شده و باز شود؛ چراکه ممکن بوده هواپیمای سانحه دیده نقص و ایرادات فنی داشته و سقوط Fallکرده باشد.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این امکان وجود دارد که هواپیماهای مشابه ATR72 نیز دچار سانحه شوند، لذا تا بازخوانی جعبه سیاه دیگر این هواپیماها پرواز نمی‌کنند که اقدام صحیحی است.
وی با بیان اینکه 4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما مکالمه‌ای از یکی از مسافران هواپیما با فردی که در فرودگاه یاسوج منتظرش بوده وجود دارد، افزود: این مکالمه بسیار عادی بوده و نشان می‌دهد که شرایط هواپیما پیش از سقوط بسیار عادی بوده و مشکلی وجود نداشته است اما اینکه چرا به کوه برخورد می‌کند، از ابهاماتی است که باید به آن پاسخ داده شود.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حادثه سقوط هواپیمای ATR72 ابهامات زیادی برای همگان ایجاد کرده همانند نقص ارتفاع سنج و امکان یخ زدگی هواپیما که در کمیسیون عمران این موضوعات به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه! + عکس

فیلمی از کابین مسافران پرواز 224 ایران ایر که رعد و برق با آن زد + ویدئو

مریم وقتی با شوهرش علی به مزرعه ام آمد چشمم او را گرفت / او هم پذیرفت

اولین فیلم از خارج کردن لاشه هواپیما از زیر برف در کوه دنا + ویدئو

اقدام بی شرمانه یک پسر با خواهرش / وقتی مادر خانه نبود به سراغم می آمد!

خواهرم به حرف مادرم گوش نکرد و سوار هواپیمای مرگ شد / گفتگو با برادر رویا داخته که چشم انتظار پیکر او هستند +عکس

اقدام وحشتناک با نوعروس در ماه عسل+ عکس

تکاندهنده ترین صحنه ای که 3 امدادگر در محل سقوط هواپیما تهران-یاسوج دیدند! + فیلم

برای کثافتکاری دور از چشم شوهرم خانه را ترک کردم!

عکس هایی از خارج کردن پیکر مسافران هواپیما از زیر برف در دنا 16+

انتقام عجیب یک مرد / او ب کلانتری رفت و گفت گمشده ام!

تصاویر ماهواره‌ای از محل سقوط هواپیما در دنا راز گشایی شد + عکس

دلخراش ترین صحنه ای که امدادگران در محل سقوط هواپیما دیدند! / هواپیما و اجساد قطعه قطعه هستند + فیلم

ناگفته های شبی که کنار لاشه و اجساد مسافران هواپیما در کوه دنا ماندیم + عکس و گفتگو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس