تجهیزات هلال احمر می تواند به کاهش آسیب ها در گلستان کمک کند  


تجهیزات هلال احمر می تواند به کاهش آسیب ها در گلستان کمک کند  

علی آبادکتول- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر بر اساس وظایف ذاتی می تواند امکانات و تجهیزات خود را در اختیار مدیریت بحران قرار دهد و به کاهش آسیب ها در استان کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی، عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علی آبادکتول برگزار شد، اظهار کرد: در حقیقت از نظر محتوای برنامه ها و هم نوع اجرا ارتباط نزدیکی بین مقوله پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وجود دارد.

وی با بیان این که مجموعه هلال احمر با هر دو قسمت (پدافند غیرعامل و مدیریت بحران) می تواند به عنوان همکار و هم عامل اصلی ورود کننده در نظر گرفته شود، تاکید کرد: در پدافند غیرعامل بیشتر موضوعات آموزشی، پیشگیری و مصون سازی و در حقیقت مدیریت ریسک، پیش بینی و تاب آوری جامعه مدنظر است که تمام این موضوعات در شرح وظایف هلال احمر هم دیده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان این که امکانات و تجهیزات در اختیار هلال احمر است، ادامه داد: هلال احمر به عنوان معین دولت و بر اساس وظیفه ذاتی می تواند امکانات و تجهیزات خود را در اختیار مدیریت بحران قرار داده و میزان آسیب ها را کاهش دهد.

احمدی یادآور شد: به طور طبیعی این دو وظیفه باعث می شود جمعیت هلال احمر گلستان یکی از دستگاه های همکار در پدافند غیرعامل و موثر در مدیریت بحران باشد و هم از اثرات علمی، معنوی و پشتیبانی همایش ها بهرهمند شود و هم در برنامه ریزی های آینده جمعیت هلال احمر از آن استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا