کتاب رازهای تربیت فرزند از نوپایی تا نوجوانی اثر آنتونی‌‌ای 


کتاب رازهای تربیت فرزند از نوپایی تا نوجوانی  اثر آنتونی‌‌ای 

کتاب «رازهای تربیت فرزند از نوپایی تا نوجوانی» به طرح مباحثی پرداخته که طی آن به این سوال که «کودکان امروزی را چگونه بدون تهدید یا تنبیه تربیت کنیم» پاسخ می‌دهد.

اتاق خبر 24:

کتاب «رازهای تربیت فرزند از نوپایی تا نوجوانی» به طرح مباحثی پرداخته که طی آن به این سوال که «کودکان امروزی را چگونه بدون تهدید یا تنبیه تربیت کنیم» پاسخ می‌دهد. دلیل اساسی در تغییر رفتار بچه‌های امروزی که بیشتر جواب می‌دهند وکمتر اطاعت می‌کنند این نیست که پدر و مادرها کار اشتباهی انجام داده‌اند. دلیل این امر به انقلابی بر می‌گردد که بیش از نیم قرن پیش در تعلیم و تربیت کودکان رخ داده است.

کتاب"رازهای تربیت فرزند از نوپایی تا نوجوانی" اثر آنتونی‌‌ای 

آنتونی ولف، نویسنده کتاب «رازهای تربیت فرزند» عقیده دارد پدر و مادرها و روانشناسان به این نتیجه رسیدند که اگر ترس شدید و تنبیهات سخت از میدان تعلیم وتربیت کودکان برداشته شود بچه‌ها به بزرگسالانی بهتر، شادتر ومهربان‌تر تبدیل خواهند شد. مولف در این کتاب از شما دعوت می‌کند کودکان خود را به این روش تربیت کنید.

در بخش اول این کتاب که توسط منیژه جلالی ترجمه شده می‌خوانید: «رفتار و گفتار بچه‌های امروزی با پدر و مادرها بسیار بدتر از رفتار و گفتار بچه‌ها در گذشته است و از آنجا که پدر و مادرها گاهی با رفتارهای بسیار ناخوشایندی از سوی فرزندان خود روبه رو می‌شوند به این نتیجه می‌رسند که به طور حتم در تربیت فرزندشان اشتباه کرده‌اند.»

این کتاب در سیزده فصل و سه بخش تنظیم شده است. چرایی رفتار کودکان، چگونگی رفتار والدین در برابر کودکان و مباحثی که والدین و کودکان گریبانگیر آن هستند عناوینی هستند که در کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

این کتاب روشی بدون تهدید یا تنبیه به خواننده پیشنهاد می‌کند که نه تنها کودکان را بزرگسالانی متعهد و مسوول بار می‌آورد بلکه مشکلات و زحمات فراوان امروزی را که بزرگ کردن کودک به همراه دارد از میان بر می‌دارد.

از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به تحلیل و نتیجه‌گیری فصل‌های کتاب به شکل موردی و گفت‌وگوی بین کودکان و والدین و واکنش‌های کلامی واحساسی آن‌ها اشاره کرد.

انتشارات کتاب «رازهای تربیت فرزند» اثر آنتونی ولف را با ترجمه منیژه جلالی با شمارگان هزار و 100 نسخه‌ای و 272 صفحه به قیمت هشت هزار و 900 تومان روانه بازار نشر کرده است.

موضوع: کودکان - سرپرستی، والدین و کودک، رفتار والدین

نویسنده: آنتونی‌‌ای

مترجم: منیژه جلالی

منبع: خانه کتاب


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!