عکسی از دنیا در سال 2118 توسط مسافر زمان پروژه مخفی سیا منتشر شد! + عکس


اختصاصی روژان: اخیرا ویدیوی از مصاحبه با فردی در یوتیوب منتشر شده که ادعا می کند مسافر زمان است و 100 سال در زمان به آینده سفر کرده است. این فرد الکساندر اسمیت نام دارد و می گوید طی یک پروژه سری از سی آی ای در سال 1981 به به آینده سفر کرده است. این مامور سرویس مخفی سابق می گوید که سازمان سیا به دنبالش است و برای همین...

اختصاصی روژان: اخیرا ویدیوی از مصاحبه با فردی در یوتیوب منتشر شده که ادعا می کند مسافر زمان است و ۱۰۰ سال در زمان به آینده سفر کرده است.

این فرد الکساندر اسمیت نام دارد و می گوید طی یک پروژه سری از سی آی ای در سال ۱۹۸۱ به به آینده سفر کرده است. این مامور سرویس مخفی سابق می گوید که سازمان سیا به دنبالش است و برای همین مخفیانه زندگی میکند و با گفتن پروژه سفر در زمان زندگی خود را به خطر انداخته است.

آقای اسمیت می گوید:« من بعنوان بخشی از پروژه سیا جهان در سال ۲۱۱۸ را دیده ام و تا آنجا که می دانم اولین بار بوده که آزمایش مسافرت در زمان موفقیت آمیز بوده است.

من به آینده سفر کردم و دوباره برگشتم؛ این اتفاق در سال ۱۹۸۱ افتاد»

در ادامه ویدیو، او مدرکی از سفرش به آیند رو کرد تا کسانی که حرفش را قبول ندارند باورش کنند.

عکسی از دنیا در سال 2118 توسط مسافر زمان پروژه مخفی سیا منتشر شد! + عکس

مطالب مرتبط:

با یکی دیگر از کاندیداهای دیوانه‌ی ریاست جمهوری آمریکا آشنا شوید: مسافر در زمان

اثبات سفر در زمان /مجسمه‌های باستانی که کیف‌هایی با طراحی مدرن در دست دارند!+عکس

تیم کوک وجود آیفون در نقاشی ۳۵۰ ساله را مدرکی بر اثبات سفر در زمان می‌داند

او گفت:«من چیزی دارم که برای شما جالب است. عکسی که در سال ۲۱۱۸ گرفته ام. این عکس، تصویری از شهری است که در آن پا گذاشتم، لحظه گرفتن این عکس را هیچوقت فراموش نمی کنم. درست قبل از اینکه وارد شهر شوم این عکس را گرفتم»

این عکس که کمی هم تار است، تصاویری از ساختمان های سبزی را نشان می دهد که شکل های عجیبی دارند. به نظر نمی آید که هیچکدام از شهرهای بزرگ امروز مثل لندن یا نیویورک باشد.

او معتقد است الان جهان آماده است که این عکس را ببیند. فقط به خاطر سفر در زمان کمی تغییرات در آن بوجود آمده است. دولت نسخه اصلی را دولت برداشته ولی من نسخه ای از آن تهیه کردم.

آقای اسمیت در پایان می گوید که جهان چگونه تغییر کرده و انسان ها به زبان جدید صحبت می کنند. موجودات فضایی به زمین آمده اند و تغییرات آب و هوایی بدتر شده است. او اضافه می کند که فضایی ها در اواسط قرن ۲۱ به زمین می آیند.

همچنین بخوانید:

تیم کوک وجود آیفون در نقاشی ۳۵۰ ساله را مدرکی بر اثبات سفر در زمان می‌داند

EXPRESSUK

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !