همایش بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تهران آغاز شد


همایش بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تهران آغاز شد

تهران - ایرنا - هفدهمین همایش بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک روز یکشنبه با حضور شهردار تهران، مدیران شهری و مهمانان خارجی در مرکز همایش های برج میلاد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دبیر علمی همایش بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در آیین افتتاحیه همایش گفت: بیش از 15 استاد برجسته بین المللی، 29 دانشگاه و نهاد علمی داخلی و خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، آمریکا، کانادا، اسپانیا، پاکستان و اردن دراین همایش 2 روزه حضور دارند.
به گفته وی، بیش از یک هزار مقاله علمی در 12محور برای همایش ارسال شده که در نهایت 170 مقاله برای ارائه و 170 مقاله نیز برای پوستر انتخاب شده است.
محمود صفارزاده افزود: بخش عمده مقالات ارائه شده در سه محور «ایمنی ترافیک»،«برنامه ریزی حمل و نقل» و «حمل و نقل همگانی» است.
وی اظهار کرد: برگزاری 30 کارگاه تخصصی و بیش از 60 نشست علمی و تخصصی از جمله برنامه های جنبی این همایش است.
وی افزود: حمل و نقل همگانی، سیستم های هوشمند حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و نقل و شهرسازی، ایمنی ترافیک و ریسک، حمل و نقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل ونقل، مدیریت سیستم های حمل و نقل و ترافیک، آموزش ترافیک، قوانین و مقررات یکپارچه ترافیک، حمل ونقل غیر موتوری و طراحی هندسی معابر از محورهای اصلی برگزاری این دوره همایش است.
دبیر علمی هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک عنوان کرد:
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9353/1735**1625

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!