آخرین اخبار از پرونده پستچی متجاوز/ چوبه دار در انتظار مرد شیطان صفت


آخرین اخبار از پرونده پستچی متجاوز/ چوبه دار در انتظار مرد شیطان صفت

رئیس کل دادگستری استان تهران از ارسال پرونده اعدام پستچی قلابی به دادسرای امور جنایی تهران جهت اجرا خبرداد.

آخرین اخبار از پرونده پستچی متجاوز/ چوبه دار در انتظار مرد شیطان صفت اتاق خبر 24:

از مرداد سال 91 شکایت‌هایی ازسوی زنان و دختران جوان تهرانی به پلیس رسید که نشان می‌داد مرد ناشناسی تحت عنوان پستچی وارد ساختمان‌های مسکونی شده و پس از به دام انداختن زنان و دختران، با تهدید چاقو، آنها را هدف تجاوز قرار داده و پس ازسرقت طلاهایشان متواری می‌شد.

جست‌و‌جوهای پلیس برای دستگیری مرد شیطان صفت ادامه داشت تا اینکه سرانجام تصویر پستچی قلابی در رسانه‌ها منتشر شد.

با انتشار این تصویر، بانوی جوانی، پستچی قلابی را شناسایی کرد و مدعی شد که او قصد آزار و اذیتش را داشته اما از چنگش گریخته است.

با سرنخی که زن جوان در اختیار کارآگاهان قرار داده بود، آنها به بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه پرداختند و تصویر متهم را به‌دست آوردند.

با مشخص شدن هویت تبهکار فراری، او دستگیر شد و در دادگاه انقلاب به اتهام افساد‌فی‌الارض پای میز محاکمه رفت و به‌عنوان مفسد‌فی‌الارض به اعدام محکوم شد.

پرونده با اعتراض این مرد به حکم صادره به‌ دیوان‌عالی کشور ارسال شد اما قضات عالی رتبه پس‌ از بررسی‌ها، حکم صادره را نقض کردند و پرونده را برای محاکمه مجدد به شعبه هم‌عرض در دادگاه انقلاب بازگرداندند که در نهایت مجازات پستچی قلابی متجاوز بار دیگر تأیید شد.

حال غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران در این ارتباط می گوید: پرونده پستچی قلابی متجاوز پس از تأیید حکم اعدامش در دیوان‌عالی کشور برای اجرا به دادسرا بازگردانده شد و دادسرا باید فرآیند اجرای حکم را پیگیری کند.

برای مشاهده اخبار حوادث کلیک کنید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید