ستون فقرات رژیم طاغوت در 29 بهمن سال56 شکست


ستون فقرات رژیم طاغوت در 29 بهمن سال56 شکست

تبریز- نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ستون فقرات رژیم طاغوت در 29 بهمن سال56 و در جریان قیام مردم تبریز شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد تقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز و آذربایجان در ۲۹ بهمن سال ۵۶ ابراز داشت: این روز سرنوشت ساز یادآور حماسه آفرینی های مردم این خطه در برابر رژیم طاغوت بود.

وی سپس با بیان اینکه قیام ۲۹ تبریز زمینه ساز حرکت بزرگ مردمی سایر شهرهای ایران در سال های آتی و در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: مردم آذربایجان و تبریز در این روز بزرگ با حرکت خود نشان دادند که این خطه همواره جایگاه بزرگ و سرنوشت سازی در تحولات کشورمان دارد.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز مردم آذربایجان همچنان به نظام ایران اسلامی، اصل انقلاب و البته راه امام و رهبری پایبند هستند، ادامه داد: هر چند مردم غیور و ولایت مدار این منطقه گلایه هایی از برخی مسوولان و عملکرد آنها در قبال معیشت و اقتصاد خود نیز داشته باشند اما همواره عاشق اهل بیت و پیر خط انقلاب، امام (ره) و رهبری هستند.

آیت الله پورمحمدی با اشاره به اینکه مردم تبریز و آذربایجان در روزهای آینده با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد، گفت: در این دیدار اقشار مختلف مردم با رهبری دیدار و با بهره مندی از رهنمودهای ایشان، مطالبات و دغدغه ها را مطرح می کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به حماسه حضور مردم در دهه فجر امسال خاطر نشان کرد: ملت با حضور گسترده در این راهپیمایی، پشتیبانی از نظام، انقلاب اسلامی و رهبری را بار دیگر نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه این راهپیمایی دشمن شکن بود، گفت: بعداز این راهپیمایی تماشایی مردم بزرگ ایران دوست و دشمن به حمایت و پشتیبانی عمیق ملت از انقلاب اسلامی اذعان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان